Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Dudelange speelt wel Europees, zie ik eender welke ploeg uit 2e amateur niet snel doenKLSK190630 wrote: ↑Sun May 16, 2021 8:09 pmDie Luxemburgse competitie is echt zwak hoor. Ik denk dat je dat qua niveau kan vergelijken met 2de amateur.

Wij komen áltijd terug!
-
Ik hoop dat jullie gelijk hebbenJusthomuch wrote: ↑Mon May 17, 2021 8:27 amDudelange speelt wel Europees, zie ik eender welke ploeg uit 2e amateur niet snel doenKLSK190630 wrote: ↑Sun May 16, 2021 8:09 pmDie Luxemburgse competitie is echt zwak hoor. Ik denk dat je dat qua niveau kan vergelijken met 2de amateur.![]()
En de speler zijn ploeg staat momenteel zelfs hoger geplaatst dan Dudelange.Justhomuch wrote: ↑Mon May 17, 2021 8:27 amDudelange speelt wel Europees, zie ik eender welke ploeg uit 2e amateur niet snel doenKLSK190630 wrote: ↑Sun May 16, 2021 8:09 pmDie Luxemburgse competitie is echt zwak hoor. Ik denk dat je dat qua niveau kan vergelijken met 2de amateur.![]()
Om een idee te geven, vorig jaar speelden bij Dudelange Bernier en Bougrine. Een speler met de vermelde statistieken is wat mij betreft dus welkom

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En nog niet eens zo oud ook, maar ook weer niet piepjong. Wie weet eens een speler waar we ooit aan gaan verdienen
Laat maar komen! Voorlopig best gematigd positief over de transfers. Schuermans ook nog aub.

Laat maar komen! Voorlopig best gematigd positief over de transfers. Schuermans ook nog aub.
-
Ik zou voor herve mathys gaan ipv Schuermans. Jonger nog en een beetje hetzelfde type, ook transfervrij trouwens.
Heb Schuermans regelmatig zien spelen bij Westerlo - elke match een flaterke. Hoeft niet zo van mij. Uitverdedigend ook niet bijzonder goed en ik denk dat we dat nog missen achteraan: uitvoetballend vermogenKLSK190630 wrote: ↑Mon May 17, 2021 10:32 amIk zou voor herve mathys gaan ipv Schuermans. Jonger nog en een beetje hetzelfde type, ook transfervrij trouwens.
Waar vinden jullie dat dan van die nieuwe spits? Of is dat maar een gerucht?
Mag de naam niet genoemd worden?
Mag de naam niet genoemd worden?
-
Hakim abdallah werd hier gezegd. Geen idee of dat klopt.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”