1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Ik vrees dat zowel Virton als RWDM gaan winnen vandaag. Onze beurt om de moeilijke matches te spelen en hun beurt om de makkelijkere te doen.
-
Die gaan wij ook al hebben hoor, aan LVT.
Net zoals Deinze dat heeft aan hun eigenaar waarvan de naam mij ontschiet.
Maar die moeten een garantie geven, was dat niet zoiets? Anders hadden we met WD nooit aal een licentie geraaktThomas1906 wrote: ↑Sat Feb 16, 2019 12:31 pmDie gaan wij ook al hebben hoor, aan LVT.
Net zoals Deinze dat heeft aan hun eigenaar waarvan de naam mij ontschiet.

Dus misschien gaat het bij Deinze over andere schulden? Geen idee he, louter speculatie.
RWDM wint, alsook Dender en Thes.
Iemand een idee wat Virton gedaan heeft?
Iemand een idee wat Virton gedaan heeft?
Das vandaag om 15.00.
Ja, dit komt toch wel aan. Was hier gisteren ook nog eens over aan het nadenken; en eigenlijk hebben we tegen de concurrenten in de top 4 altijd de wet van de sterkste moeten ondergaan. Die eindronde, indien gehaald, zou wel eens een pijnlijke bedoeling kunnen worden.
idd ook gezien de ploegen van 1 tot 6. thes thuis verloren moeten wel nog naar daar. deinze 1 op 6. virton 3 op 6. dender 2 op 6. erwdm gelijk thuis ook nog naar ginder.KRKN wrote: ↑Sun Feb 17, 2019 8:31 amDas vandaag om 15.00.
Ja, dit komt toch wel aan. Was hier gisteren ook nog eens over aan het nadenken; en eigenlijk hebben we tegen de concurrenten in de top 4 altijd de wet van de sterkste moeten ondergaan. Die eindronde, indien gehaald, zou wel eens een pijnlijke bedoeling kunnen worden.
-
Virton speelt op Boom, die zullen nu wel toevallig verliezen zeker na heel de historie dit seizoen.
Bij de rust is et nog 0 0.Thomas1906 wrote: ↑Sun Feb 17, 2019 11:40 amVirton speelt op Boom, die zullen nu wel toevallig verliezen zeker na heel de historie dit seizoen.
Virton helaas met 0 1 gewonnen. We zijn de verliezers van het weekend, vrees ik. We hebben nog 2 punten voorsprong op RWDM.KRKN wrote: ↑Sun Feb 17, 2019 3:54 pmBij de rust is et nog 0 0.Thomas1906 wrote: ↑Sun Feb 17, 2019 11:40 amVirton speelt op Boom, die zullen nu wel toevallig verliezen zeker na heel de historie dit seizoen.
Volgende dpeeldag een makkelijk programma voor alle concurrenten. Ik verwacht een status quo binnen een week.
Ik vind het spannende weken
Ik vind het spannende weken