azo ken hem nie ze
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zovko schreef: do mei 06, 2021 1:56 pmDas een geheimpje... laat ons zeggen dat er wel wat research moet voor gebeuren he Axassin![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
wanneer eindigt uwe winter ?
Volgens transfermarkt tussen 20-11 en 15-1 veel meegedaan, sindsdien nog 3x ingevallen en rest niet bij selectie.
Maar ben wel akkoord dat we ons tot zo'n mannen moeten richten (in de breedte)
G.C. schreef: do mei 06, 2021 5:41 pmwanneer eindigt uwe winter ?
Volgens transfermarkt tussen 20-11 en 15-1 veel meegedaan, sindsdien nog 3x ingevallen en rest niet bij selectie.
Hij heeft wel een leeftijd om nog groeimarge te hebben. Dus in de breedte kan hij wel een interessante piste zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mja, breedte.. Zoveel luxe hebben we nu centraal ook weer nietBerrem schreef: do mei 06, 2021 6:02 pmG.C. schreef: do mei 06, 2021 5:41 pmwanneer eindigt uwe winter ?Zovko schreef: do mei 06, 2021 2:40 pm
Int begin idd niveel meegedaan, na de winter wel meer. Wel een linksvoet, stevig, kopbalsterk en een leider maar ni veel ervaring.
Hij heeft wel een leeftijd om nog groeimarge te hebben. Dus in de breedte kan hij wel een interessante piste zijn.
Daar ben ik het mee eens. We hebben echt nog een ervaren centrale verdediger nodig.Flor schreef: do mei 06, 2021 6:04 pmMja, breedte.. Zoveel luxe hebben we nu centraal ook weer nietBerrem schreef: do mei 06, 2021 6:02 pmG.C. schreef: do mei 06, 2021 5:41 pm
wanneer eindigt uwe winter ?
Hij heeft wel een leeftijd om nog groeimarge te hebben. Dus in de breedte kan hij wel een interessante piste zijn.Zou toch liever wat meer ervaring zien.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Deze geruchten (De schutter en Waem) zijn in elk geval niet de transfers waar we op zitten te wachten.
Ik hoop en verwacht toch wel wat beters om de ploeg te versterken.
Formerly known as Lisp-boy
2....Lisp-boy schreef: do mei 06, 2021 8:31 pm Deze geruchten (De schutter en Waem) zijn in elk geval niet de transfers waar we op zitten te wachten.
Wél een ander gerucht: Kenneth Schuermans. Zou ik heel blij mee zijn.
-
KLSK190630
Dat zou dik oke zijn.KRKN schreef: vr mei 07, 2021 12:20 pm Wél een ander gerucht: Kenneth Schuermans. Zou ik heel blij mee zijn.