Carlke schreef: wo mei 05, 2021 8:26 pm
Niels de schutter centrale verdediger Deinze mag weg. 16 keer aan aftrap.maar gevaert kwam en hij had het er niet in gezien . 32 jaar Belg. Wat denken jullie ? Ik weet niet goed toch al wat watertjes doorzwommen.
Naam zegt me eigenlijk niet zoveel. Ik denk inderdaad wel dat ze iemand met wat ervaring gaan halen om naast Gillekens te zetten.
KLSK190630 schreef: do mei 06, 2021 11:35 am
Hopelijk snel een ervaren leider voor onze centrale defensie stek naast Gillekens. Ik denk dat we dat het hardste nodig hebben.
Hopelijk snel een ervaren leider voor onze centrale defensie stek naast Gillekens. Ik denk dat we dat het hardste nodig hebben.
Nieuw gerucht: Matteo Waem. Speelt nu bij MVV.
Van waar deze geruchten?
Das een geheimpje... laat ons zeggen dat er wel wat research moet voor gebeuren he Axassin
Nieuw gerucht: Matteo Waem. Speelt nu bij MVV.
Van waar deze geruchten?
Stijn Stijnen heeft ook interesse om onze coach te worden als je nog een gerucht wil