Aanvang seizoen 2021-2022
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Ik koop er sowieso één. Ik mis het voetbal ook veel te hard om me er volgend seizoen niet bij te laten betrekken 
En aan de transfers te zien, hebben ze wel hun les geleerd en zal er in ieder geval een competitievere ploeg op het veld staan.
Kampioen spelen moeten we absoluut niet, maar wel op zijn minst strijdvaardig zijn tot de laatste speeldag en hopelijk gewoon een leuk seizoen.

En aan de transfers te zien, hebben ze wel hun les geleerd en zal er in ieder geval een competitievere ploeg op het veld staan.
Kampioen spelen moeten we absoluut niet, maar wel op zijn minst strijdvaardig zijn tot de laatste speeldag en hopelijk gewoon een leuk seizoen.
Ik neem er sowieso ook één. Die lange tijd zonder voetbal doet me toch wel snakken naar een fris pintje int zonneke op de tribune.
Anderzijds heb ik nu wel het gevoel dat we sportief juist(er) bezig zijn. Ook de extra sportieve zaken doen het beste vermoeden dat we op weg zijn naar betere tijden, laat maar komen het nieuwe seizoen!

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jep ik pak sowieso terug een abo’ke. Blij dat we terug naar het Lisp kunnen afzakken. Goei ideeke van polydor trouwens! Bij het sportieve knagen wel wat twijfels, nu het weer van nul beginnen is ipv wat zwakke punten bijschaven, en na de al te talrijke transfermislukkingen. Maar dat kunnen we dan weer druk bespreken bij een pint en een hamburger alsof we er zelf meer van kennen 

Liever terug allemaal trainer naast de plein dan toogviroloog.stakke wrote: ↑Mon May 03, 2021 7:54 pmJep ik pak sowieso terug een abo’ke. Blij dat we terug naar het Lisp kunnen afzakken. Goei ideeke van polydor trouwens! Bij het sportieve knagen wel wat twijfels, nu het weer van nul beginnen is ipv wat zwakke punten bijschaven, en na de al te talrijke transfermislukkingen. Maar dat kunnen we dan weer druk bespreken bij een pint en een hamburger alsof we er zelf meer van kennen![]()

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Mooie quoteBerrem wrote: ↑Mon May 03, 2021 8:45 pmLiever terug allemaal trainer naast de plein dan toogviroloog.stakke wrote: ↑Mon May 03, 2021 7:54 pmJep ik pak sowieso terug een abo’ke. Blij dat we terug naar het Lisp kunnen afzakken. Goei ideeke van polydor trouwens! Bij het sportieve knagen wel wat twijfels, nu het weer van nul beginnen is ipv wat zwakke punten bijschaven, en na de al te talrijke transfermislukkingen. Maar dat kunnen we dan weer druk bespreken bij een pint en een hamburger alsof we er zelf meer van kennen![]()
![]()

Veel twijfelaars nog. Er zal nog ne goeie spits moeten komen 

Ik hoop dat we in de loop van komende week toch al wat meer info krijgen over de aboregeling.
- Justhomuch
Zolang ze niet weten hoeveel volk etc er in de stadions mogen zitten kunnen ze toch niet veel communiceren denk ik dan?
Wij komen áltijd terug!