Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zou dicht bij Kortrijk staan, geen spek voor onze bek dusBerrem wrote: ↑Thu Apr 29, 2021 2:09 pmEn past volledig in het plaatje als je naar zijn profiel kijkt. Maar... is hij haalbaar? Ik vind het vreemd dat hij met zijn leeftijd geen kans meer krijgt bij Union.KLSK190630 wrote: ↑Thu Apr 29, 2021 1:53 pmFixelles wordt niet verlegend bij union. Zou een grote meerwaarde zijn voor ons.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Ik las het ook net, logisch wel.
Laes heeft getekend voor 2 seizoenen. Sterke zet! De linksback is dus al dubbel bezet.KLSK190630 wrote: ↑Thu Apr 29, 2021 12:49 pmIk heb het ook gelezen, dubieuze bron is een juiste verwoording![]()
Laes definitief overgenomen van OHL... 

Transfergeld betaald dan ?
-
Top van Laes, kerel met potentieel!
Denk dat ze hier toch een serieuze inspanning voor gedaan heb. Benieuwd wat hij nog gaat kunnen brengen in een ploeg die beter draait. Welkom Brent!
Pluim op de hoed van 't bestuur, deze zet.
Pluim op de hoed van 't bestuur, deze zet.
Kan, maar kan evengoed ook niet. Ik gok eerder op een percentage op de doorverkoop bijvoorbeeld. Bij Leuven zou hij toch niet aan de ba(c)k komen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Net als Gillikens... Gilis zou die ook verlengen? Toch ook een speler met nog potentieel!