Het grote sporttopic
Re: Het grote sporttopic
Ik 6 km achter de kiezen. Afgelopen twee weken iets minder gelopen, maar binnenkort een maand lang competitie tegen de collega's. Ik moet dus scherp staan
En die is nu dus gestart. Gisteren 5km gaan lopen en nog eens 5 gewandeld met m'n vriendin. Hopelijk terug wat opbouwen naar een hoger aantal. Ben ook aan het twijfelen om aan het fietsen te slagen
Terug van een stevig fietstochtje Nu int zonneke buiten een pintje drinken se.
Ik deze ochtend 5 km achter de kiezen. Da's ook wel de enige inspanning van de dag moet ik toegeven
Na efkes stilstand (moeizaam) weer gaan lopen.
Ook aant zien naar ne koersfiets. Zijn er hier kenners?
Ook aant zien naar ne koersfiets. Zijn er hier kenners?
Ik ben begonnen met terug intensiever te lopen, gemiddeld 10.5km/u.
Kenner niet, maar ik volg dit ook een beetje mee.
Ik heb mijn zinnen ook al een tijdje gezet op het fietsen als extra sportieve uitlaatklep na het lopen.
't Is absurd moeilijk om er dezer dagen ene te vinden. Quasi alles uitverkocht en héél lange wachttijden
Ja, als ik alleen al in mijn vriendekring kijk, is zo goed als iedereen aan het fietsen geslagen. Iedereen is er precies mee aan de slag gegaan :pKRKN wrote: ↑Wed May 26, 2021 10:30 am't Is absurd moeilijk om er dezer dagen ene te vinden. Quasi alles uitverkocht en héél lange wachttijden
- Justhomuch
Zaterdag en zondag fietsen, nog veel werk aan die summerbody
Wij komen áltijd terug!
Fiets die ik besteld heb al 3x uitgesteld. Zomer gaat nu quasi voorbij zijn als ik 'm krijg..Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 14, 2021 12:18 pmZaterdag en zondag fietsen, nog veel werk aan die summerbody