Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Prychynenko moet weg bij Beerschot, maar vermoedelijk te duur voor ons? En geen belg
Lijkt me een klets te duur.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 21, 2021 5:00 pmPrychynenko moet weg bij Beerschot, maar vermoedelijk te duur voor ons? En geen belg
Ik zal hier nog een instagramgerucht posten. Niet mijn verdienste :
- Indy Boonen
-
Hoezo een instagram gerucht?KRKN wrote: ↑Wed Apr 21, 2021 7:54 pmLijkt me een klets te duur.KLSK190630 wrote: ↑Wed Apr 21, 2021 5:00 pmPrychynenko moet weg bij Beerschot, maar vermoedelijk te duur voor ons? En geen belg
Ik zal hier nog een instagramgerucht posten. Niet mijn verdienste :
- Indy Boonen
Lijkt me wel een goede, mag toch af en toe meedoen bij KVO.
De laatste match van KVO dacht ik bij mezelf dat die Indy Boonen wel eens iets voor ons zou kunnen zijn. Goeie actie, jong, Belgisch,... Grappig om te lezen dat er blijkbaar nog mensen zo denken.
Mss kan hij gehuurd worden van KVO zodat hij meer speelminuten maakt. Win win situatie
Mss kan hij gehuurd worden van KVO zodat hij meer speelminuten maakt. Win win situatie
Is eind contract ik gezien heb
Zou het wel straf vinden als die zou willen. Van KVO naar LK is toch uiteindelijk van een subtopper in 1A naar de absolute degradatiekandidaat in 1B.
Ja maar 10 wedstrijden mogen spelen dus kan zijn dat er weinig interesse is uit 1a. Weet natuurlijk wat zo een speler gaat vragen ! Zou zeker aanwinst zijn ! Alleen mischien in 1 b wel dan maar hebben wel scorend vermogen nodig op middenveld Maes en van Acker zijn dat ook niet echt. Dus toch zien dat we goed middenveld hebben dat er ook ene tussen zit die regelmatig doelpuntje maakt.
Bij Beerschot wellicht ook geen contract verlegging voor brongo
-
Als ze slim zijn bij het bestuur, proberen ze die te houden. Al is het met een leenbeurt van een volledig jaar om hem het seizoen erop zelfs transfervrij over te nemen. Als er één ding duidelijk is, is dat hij een voetballende back is met goeie aanvallende impulsen en een heel goeie voorzet. Zo lopen er momenteel geen rond op de Lierse gronden.