Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik begin meer en meer te denken dat hij weggaat. Een verlenging lijkt me een aankondiging die we anders al wel gezien zouden hebben. Of dat zijn keuze is of die van de club weet ik niet.
Ik volg Carlke helemaal. Ook heel flauwe matchen gezien. Dat hij kan sjotten staat buiten kijf maar hij enthousiasmeert me niet echt. Misschien dat hij in een beter geheel beter tot zijn recht komt. Een beetje een neutrale houding dus.Carlke wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 12:07 pmDat bedoel ik dus veel die hem de hemel in prijzen ! Akkoord dat hij een van de betere was maar dat was nu niet moeilijk he ! Het was de bedoeling dat hij toch beetje de kar zou getrokken hebben en dat heb ik niet gezien ! Ook aanvallend mag hij toch wat meer scoren ! Maar van mij moet hij niet weg versta mij niet verkeerd, maar zoals hij vind je er veel.KLSK190630 wrote: ↑Sat Apr 17, 2021 11:25 amDenk jij nu echt dat ze in staat zijn betere spelers dan Allach te halen? De tijden van Watt etc zijn voorbij hoor, vergeet het.
Ik heb soms den indruk dat die tegen zijn goesting bij ons staat te voetballen.
-
Nu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.
Quirynen of Ciranna als voor rechtbackKLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.
Badibanga is hier al eens geweest, was allesbehalve een succes.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.
Formerly known as Lisp-boy
Ciranni zou idd goeie rechtsbak zijn. Zie die wel graag spelen.Zovko wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 11:05 amQuirynen of Ciranna als voor rechtbackKLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.
Maar ik denk ook wel dat die in 1A aan de slag kan blijven
Inderdaad geen salonvoetballers aub. Zag er mij maar een luierik uit. Vind het straf dat die toch nog in 1A is beland.Lisp-boy wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 11:09 amBadibanga is hier al eens geweest, was allesbehalve een succes.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.
Amai, was ik al helemaal vergetenLisp-boy wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 11:09 amBadibanga is hier al eens geweest, was allesbehalve een succes.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.

Laat die maar ver weg altijd indruk gehad met als wolke Jansen dat die hier tegen hun zin zaten !Flor wrote: ↑Tue Apr 20, 2021 8:55 amAmai, was ik al helemaal vergetenLisp-boy wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 11:09 amBadibanga is hier al eens geweest, was allesbehalve een succes.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 19, 2021 9:10 amNu Moeskroen wrs tenonder zal gaan, valt daar voor ons misschien wel iets te rapen. Ik denk dan aan Tabekou en Badibanga.![]()