Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke

Re: Clubnieuws

Bericht door Carlke »

KRKN schreef: ma apr 12, 2021 5:52 pm Normaal licentienieuws deze week.
Zal geen probleem zijn zeker !
ozzy105

Bericht door ozzy105 »

Marcel Vets overleden verdomme toch... Rip Marcel, veel sterkte voor familie en vrienden! :(
Eric

Bericht door Eric »

ozzy105 schreef: di apr 13, 2021 10:16 pm Marcel Vets overleden verdomme toch... Rip Marcel, veel sterkte voor familie en vrienden! :(
Wou het ook net posten. Sterkte aan de familie.
Flor

Bericht door Flor »

Eric schreef: di apr 13, 2021 10:36 pm
ozzy105 schreef: di apr 13, 2021 10:16 pm Marcel Vets overleden verdomme toch... Rip Marcel, veel sterkte voor familie en vrienden! :(
Wou het ook net posten. Sterkte aan de familie.
Erg triest nieuws. Enorm belangrijk figuur in de geschiedenis van Lierse. Een artikel op sporza hierover. Mooie erkenning.
KRKN

Bericht door KRKN »

Erg mooi om al die steunbetuigingen binnen te zien komen. Wat een palmares.
ozzy105

Bericht door ozzy105 »

KRKN schreef: di apr 13, 2021 11:31 pm Erg mooi om al die steunbetuigingen binnen te zien komen. Wat een palmares.
2...
Lierenaar

Bericht door Lierenaar »

IJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.

Hij leed de laatste jaren jammer genoeg aan dementie en dat beterde er niet op. De laatste keer dat ik hem zag was enkele jaren voor het failissement van KLSK. Hij maakte zich toen -terecht- kwaad over hoe ZIJN jeugdwerking uitgekleed werd door Maged Samy en zijn gevolg. Marcel had bij de sportkring een mooier einde verdiend voor zijn fantastische werk.
KRKN

Bericht door KRKN »

Lierenaar schreef: wo apr 14, 2021 12:58 pm IJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.

Hij leed de laatste jaren jammer genoeg aan dementie en dat beterde er niet op. De laatste keer dat ik hem zag was enkele jaren voor het failissement van KLSK. Hij maakte zich toen -terecht- kwaad over hoe ZIJN jeugdwerking uitgekleed werd door Maged Samy en zijn gevolg. Marcel had bij de sportkring een mooier einde verdiend voor zijn fantastische werk.
Zag ergens het voorstel om Kessel om te dopen en zijn naam erin te verwerken. Zou een passend eerbetoon zijn vind ik.
Tamas Krivitz

Bericht door Tamas Krivitz »

KRKN schreef: wo apr 14, 2021 2:11 pm
Lierenaar schreef: wo apr 14, 2021 12:58 pm IJzeren discipline die Marcel aan de dag legde om onze voetballers te kweken. Maar steeds met een arm om de schouder. Dit nieuws kwam toch even aan. Zonder Marcel geen gouden generaties eind jaren 90.

Zag ergens het voorstel om Kessel om te dopen en zijn naam erin te verwerken. Zou een passend eerbetoon zijn vind ik.
Schitterend voorstel, kan er via het supportersverbond misschien een referendum hiervoor opgestart worden, mijn stem heb je alleszins.
Berrem

Bericht door Berrem »

Opnieuw in eerste zit een licentie. Op dat vlak loopt het alvast goed.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Plaats reactie