Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nu nog iemand die ze vlot binnentrapt, en nog een goeie RB.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 1:14 pmWeer een meer dan degelijke transfer.... Meer van dat! Geel-zwart gaat veel beter voor de dag komen gestaag verder bouwen naar iets moois... Maes-Yagan-Van Acker zijn geen pannekoeken he mensen tonnen ervaring en kwaliteiten voor deze reeks toppers! Op naar de volgende inkomende transfer!
En nog een ervaren iemand om naast Gillekens te zetten en nog minstens één flankaanvaller type Bernier.... Toch nog wat werk voor de boeg! Verder hopen dat ze Laes kunnen vastleggen! En een spits of twee...Flor wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 2:18 pmNu nog iemand die ze vlot binnentrapt, en nog een goeie RB.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 1:14 pmWeer een meer dan degelijke transfer.... Meer van dat! Geel-zwart gaat veel beter voor de dag komen gestaag verder bouwen naar iets moois... Maes-Yagan-Van Acker zijn geen pannekoeken he mensen tonnen ervaring en kwaliteiten voor deze reeks toppers! Op naar de volgende inkomende transfer!
We moeten inderdaad zien dat we genoeg creativiteit binnen de rangen hebben, en dat is nu net het moeilijkste om te vinden. Toch: ik ben tevreden. Dit geeft moed naar volgend seizoen toe, al hoop ik niet dat mensen gaan beginnen zweven. We gaan nog steeds moeten knokken tegen degradatie, al maken we ditmaal tenminste kans als ze deze lijn blijven verder trekken.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 2:25 pmEn nog een ervaren iemand om naast Gillekens te zetten en nog minstens één flankaanvaller type Bernier.... Toch nog wat werk voor de boeg! Verder hopen dat ze Laes kunnen vastleggen! En een spits of twee...Flor wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 2:18 pmNu nog iemand die ze vlot binnentrapt, en nog een goeie RB.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 1:14 pmWeer een meer dan degelijke transfer.... Meer van dat! Geel-zwart gaat veel beter voor de dag komen gestaag verder bouwen naar iets moois... Maes-Yagan-Van Acker zijn geen pannekoeken he mensen tonnen ervaring en kwaliteiten voor deze reeks toppers! Op naar de volgende inkomende transfer!
Belangrijkste zal zijn 1 ploeg achter zich te houden en verder te bouwen... Volgend seizoen beter voetbal en geen degradatie en het seizoen is gelukt!
Deinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften. Dus daar op korte termijn een ploeg samenstellen zonder groot geld is een verloren zaak. Wat met Westerlo ? Gaan de Turken nog geduldig zijn als ze volgend jaar niet stijgen een vierde keer proberen ?Is bij ons alles pees en vrij, neen dat niet maar wij hebben tenminste elite jeugd, binnen twee jaar begint de bouw van een stadion anno handelsruimtes(cinema,supermarkt,fitness,hotel,restaurant,sportbar,...) en we gaan een ploeg hebben dat voor 90 % Belgen zijn. Wat wil je meer ?
Ga altijd meehelpen op het lisp en Luc heeft ons twee keer toegesproken de transfers gaan beter zijn veel beter. Er zijn er nog op komst en zullen effectieve meerwaarde zijn.
Ga altijd meehelpen op het lisp en Luc heeft ons twee keer toegesproken de transfers gaan beter zijn veel beter. Er zijn er nog op komst en zullen effectieve meerwaarde zijn.
Deinze allee weer uitstel elk jaar hetzelfde met dat stadion ! RWDM vind ik straf dacht dat zij goed zaten ! Virton als dat waar is zie ik ze niet naar 1 b komen, wat ga je daar doen zonder geld en spelers ! Hoop echt dat Luc zijn project lukt wat zal ik een gelukkig persoon zijn dat onze club terug op de kaart staat !smiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften. Dus daar op korte termijn een ploeg samenstellen zonder groot geld is een verloren zaak. Wat met Westerlo ? Gaan de Turken nog geduldig zijn als ze volgend jaar niet stijgen een vierde keer proberen ?Is bij ons alles pees en vrij, neen dat niet maar wij hebben tenminste elite jeugd, binnen twee jaar begint de bouw van een stadion anno handelsruimtes(cinema,supermarkt,fitness,hotel,restaurant,sportbar,...) en we gaan een ploeg hebben dat voor 90 % Belgen zijn. Wat wil je meer ?
Toevallig nog wat namen opgevangen in de wandelgangen?smiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften. Dus daar op korte termijn een ploeg samenstellen zonder groot geld is een verloren zaak. Wat met Westerlo ? Gaan de Turken nog geduldig zijn als ze volgend jaar niet stijgen een vierde keer proberen ?Is bij ons alles pees en vrij, neen dat niet maar wij hebben tenminste elite jeugd, binnen twee jaar begint de bouw van een stadion anno handelsruimtes(cinema,supermarkt,fitness,hotel,restaurant,sportbar,...) en we gaan een ploeg hebben dat voor 90 % Belgen zijn. Wat wil je meer ?

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Was dat niet het probleem dat Yagan had met RWDM? Het financiële?Carlke wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 8:03 pmDeinze allee weer uitstel elk jaar hetzelfde met dat stadion ! RWDM vind ik straf dacht dat zij goed zaten ! Virton als dat waar is zie ik ze niet naar 1 b komen, wat ga je daar doen zonder geld en spelers ! Hoop echt dat Luc zijn project lukt wat zal ik een gelukkig persoon zijn dat onze club terug op de kaart staat !smiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften. Dus daar op korte termijn een ploeg samenstellen zonder groot geld is een verloren zaak. Wat met Westerlo ? Gaan de Turken nog geduldig zijn als ze volgend jaar niet stijgen een vierde keer proberen ?Is bij ons alles pees en vrij, neen dat niet maar wij hebben tenminste elite jeugd, binnen twee jaar begint de bouw van een stadion anno handelsruimtes(cinema,supermarkt,fitness,hotel,restaurant,sportbar,...) en we gaan een ploeg hebben dat voor 90 % Belgen zijn. Wat wil je meer ?
smiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften.
Zeker dat die van Leopard daar weg is? Eerste dat ik daar van hoor. Toch raar, al die processen doorlopen om terug in 1B te graken om dan het uiteindelijk af te trappen. Jammer ook: ik zou liever Virton erbij hebben dan met 7 de competitie aan te moeten vatten.
Zeker omdat dat degradatiekandidaat 1 zal zijn heb ik ze er graag bijFlor wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 10:32 pmsmiths wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 7:18 pmDeinze heeft nog 1 jaar uitstel gekregen voor hun stadion anders is het daar ook voorbij en geen licentie. RWDM is ook niet alles 100 % in orde en voor Virton als ze komen zal het zonder geldschieter zijn Leopard is daar weg en hebben geen spelers meer buiten de beloften.
Zeker dat die van Leopard daar weg is? Eerste dat ik daar van hoor. Toch raar, al die processen doorlopen om terug in 1B te graken om dan het uiteindelijk af te trappen. Jammer ook: ik zou liever Virton erbij hebben dan met 7 de competitie aan te moeten vatten.