Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Laat ze elkaar maar lekker opjagen dan zit er mischien wel wat meer pit inKLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 9:19 pmDes te beter, laat ons hopen! Yagan ook al zo eentje, ze halen nog al 'bad boys' binnenAxassin wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 9:05 pmWat ik ervan hoor, is die technisch wel dik ok ze. Had dan ook 3j het nummer 10 bij beerschot. Wel een moeilijk karakter blijkbaar.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 8:50 pmIs geen goede voetballer he, is een kuitenbijter met karakter, en oke die heb je nodig maar ik wil toch vooral kwaliteit zien komen, karakter is er al genoeg.![]()

Ik lees hier precies wat teleurstelling en twijfels over Alexander Maes. Dat begrijp ik niet goed, ik durf zelfs te zeggen dat dit voor ons een echte toptransfer is. Heeft toch al wat bewezen in deze reeks, bij een sterk Beerschot toen. En zoals 1B-kenner, Dave Peters, op twitter reageerde: prima techniek en goede mentaliteit op het veld. Kortom, een meer dan degelijke voetballer voor onze club. Ik ben heel content.
2...nogmaals was een van de sterkhouders op het kiel! Voorlopig mag men niet mopperen met het duo Yagan-Maes.TV2002 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 11:20 pmIk lees hier precies wat teleurstelling en twijfels over Alexander Maes. Dat begrijp ik niet goed, ik durf zelfs te zeggen dat dit voor ons een echte toptransfer is. Heeft toch al wat bewezen in deze reeks, bij een sterk Beerschot toen. En zoals 1B-kenner, Dave Peters, op twitter reageerde: prima techniek en goede mentaliteit op het veld. Kortom, een meer dan degelijke voetballer voor onze club. Ik ben heel content.
Als ze deze lijn blijven doortrekken gaan we sowieso beter voor de dag komen ja.ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 12:22 am2...nogmaals was een van de sterkhouders op het kiel! Voorlopig mag men niet mopperen met het duo Yagan-Maes.TV2002 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 11:20 pmIk lees hier precies wat teleurstelling en twijfels over Alexander Maes. Dat begrijp ik niet goed, ik durf zelfs te zeggen dat dit voor ons een echte toptransfer is. Heeft toch al wat bewezen in deze reeks, bij een sterk Beerschot toen. En zoals 1B-kenner, Dave Peters, op twitter reageerde: prima techniek en goede mentaliteit op het veld. Kortom, een meer dan degelijke voetballer voor onze club. Ik ben heel content.
En inderdaad, geen makkelijk karakter blijkbaar, daar maak ik me wat zorgen over. Anderzijds hebben we dat ook wel wat nodig. Was vaak wat te mak / soft vond ik, op Timo & Bernd na.
Ik ken hem niet voldoende, maar naar wat ik er van lees hebben we blijkbaar toch een goede transfer gedaan.TV2002 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 11:20 pmIk lees hier precies wat teleurstelling en twijfels over Alexander Maes. Dat begrijp ik niet goed, ik durf zelfs te zeggen dat dit voor ons een echte toptransfer is. Heeft toch al wat bewezen in deze reeks, bij een sterk Beerschot toen. En zoals 1B-kenner, Dave Peters, op twitter reageerde: prima techniek en goede mentaliteit op het veld. Kortom, een meer dan degelijke voetballer voor onze club. Ik ben heel content.
De enige vraag die ik mij stel is wat hij dan in Roemenië zat te doen, als het dan toch zo een goede speler is. Waarom toonde dan geen enkele Belgische club interesse ?
Trouwens, bij diezelfde club (Arges Pitesti) in Roemenië zit nog een andere oude bekende, Jimmy De Jonghe, wie volgens mij ook transfervrij is. Who knows ...
Formerly known as Lisp-boy
Ik vermoed dat hij in Roemenië terechtgekomen is omdat hij pas in sept/okt een nieuwe club heeft moeten zoeken. Veel opties zullen er dan niet geweest zijn.Lisp-boy wrote: ↑Tue Apr 13, 2021 11:35 amIk ken hem niet voldoende, maar naar wat ik er van lees hebben we blijkbaar toch een goede transfer gedaan.TV2002 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 11:20 pmIk lees hier precies wat teleurstelling en twijfels over Alexander Maes. Dat begrijp ik niet goed, ik durf zelfs te zeggen dat dit voor ons een echte toptransfer is. Heeft toch al wat bewezen in deze reeks, bij een sterk Beerschot toen. En zoals 1B-kenner, Dave Peters, op twitter reageerde: prima techniek en goede mentaliteit op het veld. Kortom, een meer dan degelijke voetballer voor onze club. Ik ben heel content.
De enige vraag die ik mij stel is wat hij dan in Roemenië zat te doen, als het dan toch zo een goede speler is. Waarom toonde dan geen enkele Belgische club interesse ?
Trouwens, bij diezelfde club (Arges Pitesti) in Roemenië zit nog een andere oude bekende, Jimmy De Jonghe, wie volgens mij ook transfervrij is. Who knows ...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Het nieuws blijft binnenstromen:
We halen nu ook Thibaut Van Acker binnen:
https://lierse.com/nieuws/thibaut-van-a ... oor-lierse
We halen nu ook Thibaut Van Acker binnen:
https://lierse.com/nieuws/thibaut-van-a ... oor-lierse
Als het goed is, mag het ook gezegd worden: die kunnen we écht goed gebruiken.
Hopelijk zijn de dagen met 30% balbezit nu verleden tijd. Dit lijkt me de exit van Jellert wel te bevestigen?
Hopelijk zijn de dagen met 30% balbezit nu verleden tijd. Dit lijkt me de exit van Jellert wel te bevestigen?
Verdekke, dat is toch een serieuze naam hoor. Een échte leider ook.
Als de andere posities ook op die manier worden ingevuld, gaan we écht wel competitief zijn.
Als de andere posities ook op die manier worden ingevuld, gaan we écht wel competitief zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Weer een meer dan degelijke transfer.... Meer van dat! Geel-zwart gaat veel beter voor de dag komen gestaag verder bouwen naar iets moois... Maes-Yagan-Van Acker zijn geen pannekoeken he mensen tonnen ervaring en kwaliteiten voor deze reeks toppers! Op naar de volgende inkomende transfer!