Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nooit begrepen why hij op het kiel moest vertrekken was daar een van de sterkhouders!!!Eric wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 8:42 pmBen eens gaan loeren in die zijn parcours: was bij Beerschot wel echt belangrijk. Anderzijds wel een reden waarom die plots in Roemenië speelt natuurlijk.
Ik ben voorzichtig positief. Als die zijn niveau kan halen gaan we toch wat meer kunnen ademen volgend jaar. Het zal nodig zijn. Ze willen precies hun huiswerk snel rond hebben dit jaar.
En heb je een degelijke bron Ozzy of is dat wat je zelf hoopt ?
Formerly known as Lisp-boy
Hopen en verwacht dit ook het lekkerste van het menu houd men altijd voor het laatste..

Last edited by ozzy105 on Mon Apr 12, 2021 8:50 pm, edited 1 time in total.
-
Is geen goede voetballer he, is een kuitenbijter met karakter, en oke die heb je nodig maar ik wil toch vooral kwaliteit zien komen, karakter is er al genoeg.
Kleine nuance; wel eerste klasse. Wijt zijn mindere minuten aan laattijdige vrijgave van beerschot en liep nadien corona op.
Ik hoop nu ook wel op nog wat mooiers. Al is die echt wel een stuk beter dan wat we daar hebben momenteel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wat ik ervan hoor, is die technisch wel dik ok ze. Had dan ook 3j het nummer 10 bij beerschot. Wel een moeilijk karakter blijkbaar.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 8:50 pmIs geen goede voetballer he, is een kuitenbijter met karakter, en oke die heb je nodig maar ik wil toch vooral kwaliteit zien komen, karakter is er al genoeg.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Niemand die hier praat waarom hij weg moest bij Beerschot he, blijkbaar een ambetant ventje in de kleedkamer...
Al heb je zo'n gasten natuurlijk ook wel nodig!
Al heb je zo'n gasten natuurlijk ook wel nodig!
Wij komen áltijd terug!
-
Des te beter, laat ons hopen! Yagan ook al zo eentje, ze halen nog al 'bad boys' binnenAxassin wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 9:05 pmWat ik ervan hoor, is die technisch wel dik ok ze. Had dan ook 3j het nummer 10 bij beerschot. Wel een moeilijk karakter blijkbaar.KLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 8:50 pmIs geen goede voetballer he, is een kuitenbijter met karakter, en oke die heb je nodig maar ik wil toch vooral kwaliteit zien komen, karakter is er al genoeg.