Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Vooral op een andere positie, vind ik.
-
Tahiri en harvé mathys beiden einde contract bij hun club. Lijken me toch vrij evidente transfers.
Xian Emmers jaartje huren van Inter. Dit jaar bij Almere op 16 matchen 6 goals en 4 assist. De nr 10 die we nodig hebben en past pefect in het Lierse plaatje. Jong en Belgisch
-
Ik las dit op facebook, laat ons hopen dat het klopt.
we zijn pas 3 jaar geleden overgenomen, zoiets vraagt tijd hoor! We staan er terug financieel goed voor, halen zonder probleem onze licentie, de jeugd speelt terug elite, er is een volledige modernisering van het stadion en omgeving op komst, we hebben een bestuur dat zich 200% inzet voor de club, komt wel goed! Het is wel nu een belangrijke stap om goede spelers te halen en sportief te overleven in 1B, das waar, maar daar is het Bestuur volop mee bezig, ge zult wel zien. Ik respecteer de zwijgplicht, lol, maar er zijn reeds contracten getekend die pas later kunnen/mogen bekend gemaakt worden. Yvan Yagan is nog maar het topje van de ijsberg, er gaan nog veel supporters verschieten!
we zijn pas 3 jaar geleden overgenomen, zoiets vraagt tijd hoor! We staan er terug financieel goed voor, halen zonder probleem onze licentie, de jeugd speelt terug elite, er is een volledige modernisering van het stadion en omgeving op komst, we hebben een bestuur dat zich 200% inzet voor de club, komt wel goed! Het is wel nu een belangrijke stap om goede spelers te halen en sportief te overleven in 1B, das waar, maar daar is het Bestuur volop mee bezig, ge zult wel zien. Ik respecteer de zwijgplicht, lol, maar er zijn reeds contracten getekend die pas later kunnen/mogen bekend gemaakt worden. Yvan Yagan is nog maar het topje van de ijsberg, er gaan nog veel supporters verschieten!
Tis te hopen heKLSK190630 wrote: ↑Mon Apr 12, 2021 6:13 pmIk las dit op facebook, laat ons hopen dat het klopt.
Mss wel ballers bij van rwdm... Daar zijn een paar goede spelers einde verbintenis...
Eén van die mannen zal wel alexander maes zijn. Zowel hij als zijn madam zijn net de club beginnen volgen op instagram.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waar zit die nu mocht bij Beerschot wel niet meer spelen ! Weet ook wel dat hij bij Beerschot wel veel gespeeld heeft maar laatste jaar niet meer !