Club NXT - Lierse K. [11-04-2021]
Re: Club NXT - Lierse K. [11-04-2021]
Nog twee weken doorbijten en dan een welkome voetbalpauze. Tijd genoeg dit jaar om op te laden. Laat het bestuur ons maar paaien met transfers, ze gaan uit hun pijp mogen komen. Ik ben benieuwd.
Het was niet goed vandaag helemaal eens, maar we hebben kansen genoeg gehad nu om een gelijkspel te halen. Over trainer ik beoordeel hem niet met deze ploeg . Deze ploeg is echt slecht hoor er zit niks in. Gillekens en laes de betere. Rest mag allemaal vertrekken. En die swinnen word ik ook niet warm van ! Veel veel werk willen we competief ploegske hebben. En geloof mij het gaat straffer moeten zijn dan een yagan !
Gillekens was vandaag wel minder vond ik, maar hij niet alleen, verre van.Carlke wrote: ↑Sun Apr 11, 2021 8:18 pmHet was niet goed vandaag helemaal eens, maar we hebben kansen genoeg gehad nu om een gelijkspel te halen. Over trainer ik beoordeel hem niet met deze ploeg . Deze ploeg is echt slecht hoor er zit niks in. Gillekens en laes de betere. Rest mag allemaal vertrekken. En die swinnen word ik ook niet warm van ! Veel veel werk willen we competief ploegske hebben. En geloof mij het gaat straffer moeten zijn dan een yagan !
-
Volgend seizoen een nieuwe kans. Kans lijkt mij groot dat het toch met tvi zal zijn. En ik vermoed dat de spelers die zullen komen, spelers zijn die hij of zijn makelaar goed kent.
Al enkele maanden volg ik het meer vanop een afstand. Vandaag heb ik mijn tv nog eens aan gezet wegens niets anders in de agenda. Dit is niet meer serieus te noemen.
De mooie woorden en beloftes zijn nog niet waargemaakt. Met uitzondering van de promotie die er gekomen is door een toevalstreffer. Voor het derde ? jaar op rij moet er een volledig nieuwe ploeg gekocht worden. Ook het sportieve beleid is dus niet meer serieus te noemen. Wie de transfers ook doet: verlos de man aub uit zijn lijden. En daarmee ook de rest van de supporters.
De mooie woorden en beloftes zijn nog niet waargemaakt. Met uitzondering van de promotie die er gekomen is door een toevalstreffer. Voor het derde ? jaar op rij moet er een volledig nieuwe ploeg gekocht worden. Ook het sportieve beleid is dus niet meer serieus te noemen. Wie de transfers ook doet: verlos de man aub uit zijn lijden. En daarmee ook de rest van de supporters.
Veel kritiek hier op de trainer. Begrijpelijk. Zo gaat dat dan. Maar ik vrees dat er gewoon nauwelijks meer in zit. Ook in 1 amateur had dit elftal opnieuw niet bovenaan gespeeld.
Het aantal mislukte transfers wordt stilaan magediaans. Daar kan je trainers aan blijven opofferen. Tijd voor de grove borstel door de sportieve cel. De restanten van het faillissementsbestuur hadden sowieso geen plek mogen krijgen in de doorstart. Doe wat je te doen staat Luc!
Het aantal mislukte transfers wordt stilaan magediaans. Daar kan je trainers aan blijven opofferen. Tijd voor de grove borstel door de sportieve cel. De restanten van het faillissementsbestuur hadden sowieso geen plek mogen krijgen in de doorstart. Doe wat je te doen staat Luc!
Met het eerste deel ben ik het niet helemaal eens: ik denk wel dat we de top 4 gehaald hadden. Dat het niet genoeg is en er mensen in de spiegel moeten kijken volg ik dan wel weer helemaal. Nu, veel mensen waren best positief met de transfers toen ze aangekondigd werden, laten we dat niet vergeten. Ze krijgen een zoveelste herkansing. Volgend seizoen gaan de voetbalgoden minder genadig zijn vrees ik.stakke wrote: ↑Sun Apr 11, 2021 9:28 pmOok in 1 amateur had dit elftal opnieuw niet bovenaan gespeeld.
Tijd voor daden. Met een Yagan beginnen ze goed, maar er moet nog veel meer bijkomen van een gelijkaardig niveau of beter.
Welkom op het forum trouwens, stakke!
TVI beginnen aan komend seizoen ??
Op welke manier kunnen ze zoiets verdedigen, dat je met hem het nieuwe seizoen gaat beginnen ?
Weg ermee en liefst zo ver mogelijk, dat moet toch echt één van de zwakste trainers zijn die ik ooit op Lierse geweten heb.
Akkoord, hij had een zwakke kern ter beschikking. Maar hij heeft konstant fouten gemaakt : verkeerde spelers opgesteld, foute vervangingen gedaan, nooit durf getoond en daardoor ook punten verloren, taktisch verkeerde keuzes, geen systeem in de ploeg gekregen, geen enkele speler beter gemaakt, ...
Formerly known as Lisp-boy
Da's nu wel een heel straffe uitspraak M'n geduld wordt ook zwaar op de proef gesteld, maar heb echt al wel een stuk erger geweten.
Ik denk niet dat ze hem nu nog gaan buitenshotten eerlijkgezegd. Ze laten hem ook mee de transfers bepalen dus dat zou toch wel wat vreemd zijn.
't is in ieder geval volgend seizoen zijn laatste kans. De transfers die nu gedaan worden, doen mij toch echt wel denken dat er offensief gespeeld gaat moeten worden. Als hij er niet in slaagt om die ploeg te laten renderen en presteren, haalt die het einde sowieso niet van volgend seizoen.
Dat we hem nu krediet moeten geven, lijkt me gewoon niet onlogisch. De kwaliteit van zijn kern was echt wel enorm laag. Volgend seizoen kan hij zich er, vermoedelijk, niet meer achter verschuilen.
Dat we hem nu krediet moeten geven, lijkt me gewoon niet onlogisch. De kwaliteit van zijn kern was echt wel enorm laag. Volgend seizoen kan hij zich er, vermoedelijk, niet meer achter verschuilen.