Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Denk het dus ook...Carlke wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 3:21 pmIdd ze hebben prijs nu ! En wat dan met Moeskroen de grote vraag ? Ik blijf het denken fusie met Roeselare !ozzy105 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:42 pmMoeskroen gaat prijs hebben denk ik eindelijk zou je zeggen eerlijk had dit niet verwacht paar maanden terug want ze bezitten toch over een paar goede spelers.. Maar thuis Antwerp nog en uit Club Brugge er zijn gemakkelijker matchen. Beveren nog thuis STVV en KvK en uit tegen OHL dat niks meer te winnen of te verliezen heeft.
- Justhomuch
Defour hangt zijn schoenen aan de haak, met al zijn blessures nog lang getrokken. Altijd graag zien spelen wel, zo’n smeerlapke zouden wij goed kunnen gebruiken.
Wij komen áltijd terug!
Vooral in de Belgische competitie toch wel iemand die kleur gaf aan de reeks. Dat hij maar van z'n pensioen mag genietenJusthomuch wrote: ↑Tue Apr 06, 2021 7:55 amDefour hangt zijn schoenen aan de haak, met al zijn blessures nog lang getrokken. Altijd graag zien spelen wel, zo’n smeerlapke zouden wij goed kunnen gebruiken.

WB zit in de penarie. Op voorsprong gekomen tegen STVV, maar dan vrij licht rood gekregen en nu 1-2 achter met nog 40 minuten te gaan.
Nu 2de rood en volgend weekend hun centraal duo geschorst.
Wuytens laat zijn team daar wel serieus in de steek.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
STVV zeker van het behoud nu.
Moeskroen blijkbaar een negatief gekregen van de licentiecommitie. Dat zegt uiteraard nog niet zoveel, maar toch.
Moeskroen blijkbaar een negatief gekregen van de licentiecommitie. Dat zegt uiteraard nog niet zoveel, maar toch.
Ik gok dat de huidige aandeelhouder wacht met z'n engagement na te komen tot het behoud zeker is.