Transfernieuws
Re: Transfernieuws
De broer van gilkens heef weer ge like nu over yayan zou daar ist achter ziten
Die liked élk bericht, ik denk het dus wel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Een Yagan op zijn positie en mét vertrouwen is een aanwinst voor elke ploeg in 1b.Thomas1906 wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:42 pmSpeelde laatste wedstrijden als rb blijkbaar. En als ik zo eens kijk naar zijn seizoen was hij bankzitter de laatste maanden.Zovko wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:35 pmYagan is ene die makkelijk zen mannetje laat lopen als er moet verdedigd worden he. Aanvallend is dat een topper , maar wss was da voor euvrard ni genoeg. Heb me daar soms ook aan geërgerd op zen vorige passage opt lisp dat de linksback door hem soms tegen 2 man kwam te staan. Maar is veel beter dan wat de nu hebben en kan een match beslissen heAxassin wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 7:27 pmOver Yagan; ik ben gematigd positief. Is sowieso beter dan wat we hadden en is een speler die een match kan beslissen. Aan de andere kant; speelde de eerste matchen van het seizoen alles (met 4 goals tot gevolg) en was vaak hun beste man, na de komst van euvrard volledig van het voorplan verdwenen.
Mocht die de andere 15 matchen in de basis gestaan hebben, had hij vermoedelijk wel afklokt op een goal of 8-10.
Hopelijk is dit wel geen uitschieter qua transfers. Als één van de aanwinsten zeker goed. Mocht dit onze grote transfer zijn, zullen we er niet komen.
Dit is het soort transfers (eentje van vroeger met een "naam") word ik niet echt warm van. De vorige aanwinsten leken mij interessanter.
Wij komen áltijd terug!
Het is een type dat we wel echt kunnen gebruiken, al moet je nog wel een stuk of 5 spelers van dat niveau halen. Ik ben voorzichtig positief.
Absoluut, daar ga ik volledig mee akkoord.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 06, 2021 7:57 amEen Yagan op zijn positie en mét vertrouwen is een aanwinst voor elke ploeg in 1b.
Ik zou zeggen, nog van dat !
Formerly known as Lisp-boy
Wel eens leuk om een 'nieuwe' naam te zien in plaats van verlengingen van huidige spelers. Dit toont toch wel ambitie (hoewel we écht niet gaan moeten denken dat Yagan zijn cijfers zal herhalen: het team waarin hij speelde was andere koek dan wat we vandaag hebben).
Zwaar benieuwd naar wat er nog gaat komen.
Zwaar benieuwd naar wat er nog gaat komen.
Lierse bereikte deze voormiddag een akkoord met Joppe Vannuffelen. De 17-jarige doelman verlengde zijn contract met 1 seizoen.
-
Kurt Abrahams mag beschikken bij Westel na dit seizoen, lijkt me zeer interresant voor ons.
Zeker interessant , al blijf ik hopen op Bougrine voor de 10 . Maar mag zeker komen!KLSK190630 wrote: ↑Fri Apr 09, 2021 10:07 amKurt Abrahams mag beschikken bij Westel na dit seizoen, lijkt me zeer interresant voor ons.
-
Ik hoop ook op bougrine maar ik vrees ervoor.Zovko wrote: ↑Fri Apr 09, 2021 1:21 pmZeker interessant , al blijf ik hopen op Bougrine voor de 10 . Maar mag zeker komen!KLSK190630 wrote: ↑Fri Apr 09, 2021 10:07 amKurt Abrahams mag beschikken bij Westel na dit seizoen, lijkt me zeer interresant voor ons.