Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Re: Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Misschien heb je wel gelijkozzy105 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 10:01 pmDe Schrijver toch weer degelijke match. Samyn weer ontgoochelend vandaag die is aan zijn laatste matchen bezig op het lisp denk ik. Placca tja ook weinig gezien maar werd ook weinig of niet aangespeeld behalve een keertje de teruglegger van de tank en het was bijna prijs...ik denk meer aanvoer en een betere versie van Samyn een type Bernier naast zich en die legt er minstens 10 in het mandje twijfel ik geen seconde aan! Gilis is uitgeblust logisch.
- Justhomuch
Die is al wel lang uitgeblust he, zo logisch vind ik dat niet eigenlijk...ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 10:01 pmDe Schrijver toch weer degelijke match. Samyn weer ontgoochelend vandaag die is aan zijn laatste matchen bezig op het lisp denk ik. Placca tja ook weinig gezien maar werd ook weinig of niet aangespeeld behalve een keertje de teruglegger van de tank en het was bijna prijs...ik denk meer aanvoer en een betere versie van Samyn een type Bernier naast zich en die legt er minstens 10 in het mandje twijfel ik geen seconde aan! Gilis is uitgeblust logisch.
Wij komen áltijd terug!
Hij blijft bevestigen en heeft nog een groeimarge... Geloof mij bevestigt hij volgend seizoen wordt hij weggeplukt en wordt het kassa kassa... Goede zet geweest om hem te binden voor twee seizoenen!
Helemaal juist Ozzy voeder placca en hij scoort zo simpel is dat ! Ja oke hij durft er ook grote missen , maar dat doet elke spits.gillekens is dat echt heeft hij 2 jaar getekend dan zie ik de kassa ook rinkelen ! Dat zie je zo is kwaliteit !ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 10:01 pmDe Schrijver toch weer degelijke match. Samyn weer ontgoochelend vandaag die is aan zijn laatste matchen bezig op het lisp denk ik. Placca tja ook weinig gezien maar werd ook weinig of niet aangespeeld behalve een keertje de teruglegger van de tank en het was bijna prijs...ik denk meer aanvoer en een betere versie van Samyn een type Bernier naast zich en die legt er minstens 10 in het mandje twijfel ik geen seconde aan! Gilis is uitgeblust logisch.
De maturiteit die hij nu al heeft, het degelijk uitvoetballen, goede pass enz... Neen dit wordt de eerste speler die voor LK geld gaat opleveren.
-
- Justhomuch
Als hij op zijn benen kan blijven staan natuurlijk, ligt meer weg te schuiven als iets anders elke match, heb die toch ook al wel veel doelkansen zien missen dat ik denk wat doet die gast in 1b...Carlke wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:23 pmHelemaal juist Ozzy voeder placca en hij scoort zo simpel is dat ! Ja oke hij durft er ook grote missen , maar dat doet elke spits.gillekens is dat echt heeft hij 2 jaar getekend dan zie ik de kassa ook rinkelen ! Dat zie je zo is kwaliteit !ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 10:01 pmDe Schrijver toch weer degelijke match. Samyn weer ontgoochelend vandaag die is aan zijn laatste matchen bezig op het lisp denk ik. Placca tja ook weinig gezien maar werd ook weinig of niet aangespeeld behalve een keertje de teruglegger van de tank en het was bijna prijs...ik denk meer aanvoer en een betere versie van Samyn een type Bernier naast zich en die legt er minstens 10 in het mandje twijfel ik geen seconde aan! Gilis is uitgeblust logisch.
Wij komen áltijd terug!
6 doelpunten in een slechte ploeg, en laat toegekomen zonder match ritme ! Dus zo en slechte is het niet dan volgens mij !Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:55 pmAls hij op zijn benen kan blijven staan natuurlijk, ligt meer weg te schuiven als iets anders elke match, heb die toch ook al wel veel doelkansen zien missen dat ik denk wat doet die gast in 1b...Carlke wrote: ↑Mon Apr 05, 2021 2:23 pmHelemaal juist Ozzy voeder placca en hij scoort zo simpel is dat ! Ja oke hij durft er ook grote missen , maar dat doet elke spits.gillekens is dat echt heeft hij 2 jaar getekend dan zie ik de kassa ook rinkelen ! Dat zie je zo is kwaliteit !ozzy105 wrote: ↑Sun Apr 04, 2021 10:01 pmDe Schrijver toch weer degelijke match. Samyn weer ontgoochelend vandaag die is aan zijn laatste matchen bezig op het lisp denk ik. Placca tja ook weinig gezien maar werd ook weinig of niet aangespeeld behalve een keertje de teruglegger van de tank en het was bijna prijs...ik denk meer aanvoer en een betere versie van Samyn een type Bernier naast zich en die legt er minstens 10 in het mandje twijfel ik geen seconde aan! Gilis is uitgeblust logisch.
Het heeft natuurlijk ook veel te maken met het "systeem" dat we nu spelen. 4 verdedigers, 3 verdedigende middenvelders (die eigenlijk geen van de drie de brug naar de aanval kunnen maken), Gilis op de flank en dan moeten Placca en Samyn het maar zien op te lossen.
Verdedigend staat dat blok er wel, maar op die manier kom je nooit aan voetballen toe - en kom je ook niet onder de druk uit wanneer de tegenstander vroeger begint te storen (zoals Westerlo in de tweede helft).
Verdedigend staat dat blok er wel, maar op die manier kom je nooit aan voetballen toe - en kom je ook niet onder de druk uit wanneer de tegenstander vroeger begint te storen (zoals Westerlo in de tweede helft).