Jeugdwerking
Re: Jeugdwerking
Op twitter staat dit bericht te lezen:
"Le Technicien Belgo Gabonais #Elvis_Ella_Ovono est le nouvel entraîneur principal de la reserve de #KSK_Lierse_Kempenzonen (D2 Belgique)." Met bijbehorende foto van de speler voor het sponsorbord en met Lierse sjaal.
"Le Technicien Belgo Gabonais #Elvis_Ella_Ovono est le nouvel entraîneur principal de la reserve de #KSK_Lierse_Kempenzonen (D2 Belgique)." Met bijbehorende foto van de speler voor het sponsorbord en met Lierse sjaal.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als ik verder zoek op internet blijkt hij coach van het reserveteam te worden. En hij heeft dit in het verleden bij Westerlo gedaan... ik kende hem niet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Was Michael Nnaji ni de coach van de beloften tot nu toe?
Ik meen mij precies te herinneren dat die club verlaten na één of andere fout (maar ik weet de details niet meer).
-
Was daar geen ruzie? Ik meen mij ook zoiets te herinneren dat hij zijn spelers afblafte.
In de marge ook nog horen passeren dat ze een ganse jeugdspelers die onlangs meespeelde toch al aan het slijten zijn aan clubs die lager spelen. Volgens mij is het zelfs de speler waar DG of Luc naar verwees in zijn artikel.
-
Pieter De Schrijver? En uitgeleend of echt gewoon de laan uit?Thomas1906 wrote: ↑Fri Apr 02, 2021 12:23 pmWas daar geen ruzie? Ik meen mij ook zoiets te herinneren dat hij zijn spelers afblafte.
In de marge ook nog horen passeren dat ze een ganse jeugdspelers die onlangs meespeelde toch al aan het slijten zijn aan clubs die lager spelen. Volgens mij is het zelfs de speler waar DG of Luc naar verwees in zijn artikel.
De laan uitsturen lijkt me te gek voor woorden. Jaartje uitlenen zou echter niet slecht zijn.KLSK190630 wrote: ↑Fri Apr 02, 2021 12:39 pmPieter De Schrijver? En uitgeleend of echt gewoon de laan uit?Thomas1906 wrote: ↑Fri Apr 02, 2021 12:23 pmWas daar geen ruzie? Ik meen mij ook zoiets te herinneren dat hij zijn spelers afblafte.
2 .....Eric wrote: ↑Sat Apr 03, 2021 12:10 pmDe laan uitsturen lijkt me te gek voor woorden. Jaartje uitlenen zou echter niet slecht zijn.KLSK190630 wrote: ↑Fri Apr 02, 2021 12:39 pmPieter De Schrijver? En uitgeleend of echt gewoon de laan uit?Thomas1906 wrote: ↑Fri Apr 02, 2021 12:23 pm
Was daar geen ruzie? Ik meen mij ook zoiets te herinneren dat hij zijn spelers afblafte.
-
Op rtv een stuk over een gewestelijke jeugdspeler die wordt weggestuurd, niet echt goede reclame maar natuurlijk wel helemaal logisch.