Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Wil niet zeggen dat je degradatiekandidaat bent dat ook volgend jaar bent. Dat zal van het bestuur afhangen nu !
Ik denk dat we daar realistisch in moeten zijn. Westerlo en Lommel gaan sowieso terug voor promotie strijden. Deinze zal met geld blijven gooien. RWDM zal het opnieuw moeilijker hebben, Virton mogelijks ook, hoewel die aardig wat middelen hebben.
Is een beetje eigen aan de reeks natuurlijk.
Als je niet tot de ploegen (Westel, Lommel, de zakker(s)?) behoort die meedoen voor promotie, dan ben je automatisch een degradatiekandidaat.
Als je maar met 8 ploegen bent, dan is er geen middenmoot.
Of er moest 1 echt zwakke ploeg in zijn die met een straat achterstand eindigt zoals jullie dit seizoen.
Maar als jullie en Virton aansluiten aan het niveau van RWDM en Deinze, dan heb ineens een groepje van degradatiekandidaten.
Ook waar. Ik denk wel dat Deinze niets aan het toeval over gaat laten. Zullen nog wel wat geld op tafel leggen en doorselecteren.BB666 wrote: ↑Fri Mar 26, 2021 9:26 amIs een beetje eigen aan de reeks natuurlijk.
Als je niet tot de ploegen (Westel, Lommel, de zakker(s)?) behoort die meedoen voor promotie, dan ben je automatisch een degradatiekandidaat.
Of er moest 1 echt zwakke ploeg in zijn die met een straat achterstand eindigt zoals jullie dit seizoen.
Maar als jullie en Virton aansluiten aan het niveau van RWDM en Deinze, dan heb ineens een groepje van degradatiekandidaten.
Normaal zou je dat denken maar dit seizoen heeft veel ploegen die zwaar investeerden toch pijn gedaan denk !KRKN wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 6:55 amOok waar. Ik denk wel dat Deinze niets aan het toeval over gaat laten. Zullen nog wel wat geld op tafel leggen en doorselecteren.BB666 wrote: ↑Fri Mar 26, 2021 9:26 amIs een beetje eigen aan de reeks natuurlijk.
Klopt. Ik vraag me bij Deinze af wat het lange termijn plan is. Ik gok: op termijn verpatsen aan een rijke investeerder.Carlke wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 11:43 amNormaal zou je dat denken maar dit seizoen heeft veel ploegen die zwaar investeerden toch pijn gedaan denk !KRKN wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 6:55 amOok waar. Ik denk wel dat Deinze niets aan het toeval over gaat laten. Zullen nog wel wat geld op tafel leggen en doorselecteren.BB666 wrote: ↑Fri Mar 26, 2021 9:26 am
Is een beetje eigen aan de reeks natuurlijk.
Benieuwd wanneer we nog meer nieuws gaan horen over de kern.
-
Een speler als Challouk van Deinze zou zeer welkom zijn. 8 goals en 10 assists dit seizoen. Heeft ons de afgelopen 3 seizoenen serieus zeer gedaan.
Volledig mee eens. Gaan we wel een collecte moeten houden vrees ik Maar enorm sierlijke voetballer. Technisch enorm sterk én doelgericht.KLSK190630 wrote: ↑Mon Mar 29, 2021 1:38 pmEen speler als Challouk van Deinze zou zeer welkom zijn. 8 goals en 10 assists dit seizoen. Heeft ons de afgelopen 3 seizoenen serieus zeer gedaan.
Ene Axassin wist me te zeggen dat Nick Gillekens het Jako-bericht op FB geliked heeft. Wie weet volgt die zijn broer dus wel
Liked meerdere berichten hoor. Maar omdat het Jako-bericht niet echt aan zijn broer gerelateerd was, vond ik dat wel verdacht.KRKN wrote: ↑Mon Mar 29, 2021 9:25 pmVolledig mee eens. Gaan we wel een collecte moeten houden vrees ik Maar enorm sierlijke voetballer. Technisch enorm sterk én doelgericht.KLSK190630 wrote: ↑Mon Mar 29, 2021 1:38 pmEen speler als Challouk van Deinze zou zeer welkom zijn. 8 goals en 10 assists dit seizoen. Heeft ons de afgelopen 3 seizoenen serieus zeer gedaan.
Ene Axassin wist me te zeggen dat Nick Gillekens het Jako-bericht op FB geliked heeft. Wie weet volgt die zijn broer dus wel
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Onhaalbaar vrees ik. Hoge lonen daar vermoed ik als je ziet wie daar allemaal rondlooptKLSK190630 wrote: ↑Mon Mar 29, 2021 1:38 pmEen speler als Challouk van Deinze zou zeer welkom zijn. 8 goals en 10 assists dit seizoen. Heeft ons de afgelopen 3 seizoenen serieus zeer gedaan.