Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Men zou het bijna gaan vergeten, maar er zijn nog wel degelijk matchen te spelen.
Zondag staat de derby tegen Westerlo op het programma, die de promotie (of althans, de tweede plek), toch ook door hun vingers zien glippen.
Hoe zouden jullie aanvatten?
Ik hoop vooral Pieter De Schrijver terug in de basis te zien, en liefst Limbombe ook nog.
Zondag staat de derby tegen Westerlo op het programma, die de promotie (of althans, de tweede plek), toch ook door hun vingers zien glippen.
Hoe zouden jullie aanvatten?
Ik hoop vooral Pieter De Schrijver terug in de basis te zien, en liefst Limbombe ook nog.
Re: Lierse K - Westerlo [04-04-2021]
Vraag me af of Ben en Timo nog gaan spelen.
Misschien is de "niet-verlenging" wel op hun eigen vraag (omdat ze misschien enkel als doublures kunnen blijven)? In dat geval zullen ze nog wel willen blijven spelen.
Al verwacht ik dat Gillekens en Bitsindou de achterhoede gaan vormen. Voorbereiding op het nieuwe seizoen...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Dat lijkt me straf. Ze weten toch ook dat er geen andere profploeg op hen te wachten staat? Klinkt cru maar bedoel dat zeker niet zo. Lierse lijkt me op dit moment gewoon de zwakste profploeg. Als je daar niet in meekan (zij het randje, die 2), loert het amateurvoetbal om de hoek.Berrem wrote: ↑Thu Mar 25, 2021 10:39 amMisschien is de "niet-verlenging" wel op hun eigen vraag (omdat ze misschien enkel als doublures kunnen blijven)? In dat geval zullen ze nog wel willen blijven spelen.
Al verwacht ik dat Gillekens en Bitsindou de achterhoede gaan vormen. Voorbereiding op het nieuwe seizoen...
Toch denk ik dat een cauwenberg in goede ploeg wel waarde heeft ! Maar met de buitenlandse investeerders gaat hij niet een ploeg vinden in 1 b vrees ik. En 1a is te hoog gegrepen !Eric wrote: ↑Thu Mar 25, 2021 10:06 pmDat lijkt me straf. Ze weten toch ook dat er geen andere profploeg op hen te wachten staat? Klinkt cru maar bedoel dat zeker niet zo. Lierse lijkt me op dit moment gewoon de zwakste profploeg. Als je daar niet in meekan (zij het randje, die 2), loert het amateurvoetbal om de hoek.Berrem wrote: ↑Thu Mar 25, 2021 10:39 amMisschien is de "niet-verlenging" wel op hun eigen vraag (omdat ze misschien enkel als doublures kunnen blijven)? In dat geval zullen ze nog wel willen blijven spelen.
Ik zag die ook wel graag bezig. Een echte strijder, maar inderdaad niet iemand die echt de ploeg met een klasseflits uit een moeilijk moment kan helpen. Of Laes dat wel is laat ik in het midden.Carlke wrote: ↑Fri Mar 26, 2021 5:11 amToch denk ik dat een cauwenberg in goede ploeg wel waarde heeft ! Maar met de buitenlandse investeerders gaat hij niet een ploeg vinden in 1 b vrees ik. En 1a is te hoog gegrepen !Eric wrote: ↑Thu Mar 25, 2021 10:06 pmDat lijkt me straf. Ze weten toch ook dat er geen andere profploeg op hen te wachten staat? Klinkt cru maar bedoel dat zeker niet zo. Lierse lijkt me op dit moment gewoon de zwakste profploeg. Als je daar niet in meekan (zij het randje, die 2), loert het amateurvoetbal om de hoek.Berrem wrote: ↑Thu Mar 25, 2021 10:39 am
Misschien is de "niet-verlenging" wel op hun eigen vraag (omdat ze misschien enkel als doublures kunnen blijven)? In dat geval zullen ze nog wel willen blijven spelen.
Krijgen een pandoering van de kakkers in een oefenmatch..
- Justhomuch
Ik vrees dat er veel al met hun hoofd ergens anders gaan zitten en zich niet de volle 100% gaan geven, Santermans bv hoeft voor mij niet meer op het wedstrijdblad te staan, zoals al zoveel gezegd is geweest, geef die jeugd nu toch is de kans om zichzelf te bewijzen, aanggevuld met de spelers die wel blijven.
Wij komen áltijd terug!
Scott - Gillekens dan achteraan? Zoiets?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 8:18 amIk vrees dat er veel al met hun hoofd ergens anders gaan zitten en zich niet de volle 100% gaan geven, Santermans bv hoeft voor mij niet meer op het wedstrijdblad te staan, zoals al zoveel gezegd is geweest, geef die jeugd nu toch is de kans om zichzelf te bewijzen, aanggevuld met de spelers die wel blijven.
Kan inderdaad zeker wat mij betreft.
Langs de andere kant ze zullen toch nog iets willen laten zien voor hun nieuwe ploeg . Allee voor degene die er nog geen hebben !KRKN wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 12:11 pmScott - Gillekens dan achteraan? Zoiets?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 27, 2021 8:18 amIk vrees dat er veel al met hun hoofd ergens anders gaan zitten en zich niet de volle 100% gaan geven, Santermans bv hoeft voor mij niet meer op het wedstrijdblad te staan, zoals al zoveel gezegd is geweest, geef die jeugd nu toch is de kans om zichzelf te bewijzen, aanggevuld met de spelers die wel blijven.
Kan inderdaad zeker wat mij betreft.