Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Santermans en cauwenberg verlaten de club na dit seizoen, hun optie wordt niet gelicht. Dat is toch wel een serieus signaal dat er een andere ploeg gaat staan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Bron btw; gva
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Santermans vind ik logisch. Die doet elke match wel een flater. Cauwenberghs vind ik wel spijtig.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Cauwenberg vind ik toch straf deed het toch behoorlijk goed ! Zal mischien zelf aangegeven hebben te willen vertrekken, nu hij niks meer speelt sinds laes er is. Santermans had ik verwacht !
-
Mij lijkt dat een zeer goede keuze, santermans is te slecht en cauwenberg is een speler om tegen de degradatie te spelen, ik denk dat je met Laes dan meer bent. Met alle respect voor beiden hoor, ze gaven altijd alles. Gillekens kon ook naar Deinze trouwens.
KLSK190630 wrote: ↑Tue Mar 23, 2021 7:39 amMij lijkt dat een zeer goede keuze, santermans is te slecht en cauwenberg is een speler om tegen de degradatie te spelen, ik denk dat je met Laes dan meer bent. Met alle respect voor beiden hoor, ze gaven altijd alles. Gillekens kon ook naar Deinze trouwens.
Goed teken dat hij dan voor ons kiest.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Had net hetzelfde idee.Berrem wrote: ↑Tue Mar 23, 2021 7:48 amKLSK190630 wrote: ↑Tue Mar 23, 2021 7:39 amMij lijkt dat een zeer goede keuze, santermans is te slecht en cauwenberg is een speler om tegen de degradatie te spelen, ik denk dat je met Laes dan meer bent. Met alle respect voor beiden hoor, ze gaven altijd alles. Gillekens kon ook naar Deinze trouwens.
Goed teken dat hij dan voor ons kiest.
Ik hoop dat Santermans en Cauwenbergh goed terecht komen. Gingen er allebei keihard voor.
dario van buijs Van Beerschot kunnen wij die nie gaan halen maar 6 machten daar had ik gezien en dacht eind contract ook