Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Wat zouden jullie doen met Gilis, Allach en Abbou. Het lijkt me straf dat die alledrie gehouden gaan worden. Mij lijkt het me dat er maar 1 van zal gehouden worden.
Een Allach in vorm zorgt voor het meeste gevaar van deze drie.KLSK190630 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 6:04 pmWat zouden jullie doen met Gilis, Allach en Abbou. Het lijkt me straf dat die alledrie gehouden gaan worden. Mij lijkt het me dat er maar 1 van zal gehouden worden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Absoluut... en nog een heel deelLipser wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 4:26 pmWe hebben ons sinds nieuwjaar "versterkt" - maar halen toch maar 4 punten en scoren bijna niet meer.
Dat betekent dus dat het niveau nog een serieus pak omhoog moet. En daar horen types als Smolders en Santermans centraal achteraan niet bij. Net zomin als een Troonbeeckx of Samyn, een Bitsindou of Van Lanschot.
Allach zou al zeker blijven. Aabou heeft nog geen echte potten gebroken. Gilis zie ik wel graag blijven, kan op de 10 én op de flank. In een betere ploeg kan die echt wel ontploffen denk ik.KLSK190630 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 6:04 pmWat zouden jullie doen met Gilis, Allach en Abbou. Het lijkt me straf dat die alledrie gehouden gaan worden. Mij lijkt het me dat er maar 1 van zal gehouden worden.
Ik volg hierboven wel dat we moeten doorselecteren maar we kunnen moeilijk 18 nieuwe spelers halen. Een deel zie ik echt wel meedraaien in een beter omringd team. Hij heeft blijkbaar niet veel fans maar zo een van landschoot zie ik wel iets in. Die heeft nu gewoon het gevoel dat hij alles alleen moet forceren maar heeft wel alles om een goede box-to-box te worden; loopvermogen, techniek, werkkracht,... Bitsindou gaan ze ook houden vermoed ik wegens nog lopend contract en zijn polyvalentie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Weet niet hoeveel hebben nog contract, hoeveel zijn er gehuurd, dus er gaan er heel veel weg gaan hé . Weet niet hoeveel maar denk toch meer dan 10. Dus ze moeten nu echt ploeg maken die wel klaar is voor 1b. Geen excuses meer.Axassin wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 6:45 pmAllach zou al zeker blijven. Aabou heeft nog geen echte potten gebroken. Gilis zie ik wel graag blijven, kan op de 10 én op de flank. In een betere ploeg kan die echt wel ontploffen denk ik.KLSK190630 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 6:04 pmWat zouden jullie doen met Gilis, Allach en Abbou. Het lijkt me straf dat die alledrie gehouden gaan worden. Mij lijkt het me dat er maar 1 van zal gehouden worden.
Ik volg hierboven wel dat we moeten doorselecteren maar we kunnen moeilijk 18 nieuwe spelers halen. Een deel zie ik echt wel meedraaien in een beter omringd team. Hij heeft blijkbaar niet veel fans maar zo een van landschoot zie ik wel iets in. Die heeft nu gewoon het gevoel dat hij alles alleen moet forceren maar heeft wel alles om een goede box-to-box te worden; loopvermogen, techniek, werkkracht,... Bitsindou gaan ze ook houden vermoed ik wegens nog lopend contract en zijn polyvalentie.
Laes heeft wel geleerd van zijn eerste match tegen Lommel. Afgelopen weekend werd die niet meer voorbij gelopen door Moreno.Axassin wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 11:25 amIk had troonbeeckx graag zien blijven, vooral door zijn polyvalentie en zijn snelheid. Was daarbuiten een sympathiekeMichel20 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 10:09 amIk versta niet goed wat jullie tegen Troonbeeckx hebben. Als hij de kansen had gehad gelijk die OHL mannen was hij even goed geweest of geworden. Tevens versta ik niet dat jullie Gillekens een topper noemen, een middelmatige speler maar hoj steekt er toch niet boven uit, een topper? dat zal volgend seizoen duidelijk worden. . Laes, Van Genechten en Troonbeeckx zijn zeker even goed. Het is niet omdat ge een keer een mindere match speelt dat ge minder bent. Voor de rest zou ik nu wel een paar ervaren spelers halen, een CV bij en een spelmaker is een noodzaak. Voor de rest op naar volgend seizoen!Carlke wrote: ↑Sat Mar 20, 2021 1:56 pm
Was nu ook geen 1 b materiaal dat hij in 1a geen kans kreeg was te denken, toen wij hem haalden dacht ik bankzitter 1a kan ons iets bij brengen. Maar nee niks lelijk in vergist. Toen hij van Heist naar stvv ging zou zijn profbestaan beginnen, maar het is snel gedaan. Oorzaak weet ik niet blessure gehad, of toch te weinig talent zullen het nooit weten !
gast die er altijd voor ging. Als we echter willen doorselecteren, moeten we wel concluderen dat hij te kort komt om echt een bepalende speler te zijn.
Over Gillekens; die heeft wel alles om een goede verdediger in 1B (mss zelfs op termijn 1A) te worden denk ik; groot, kopbalsterk en een goede inspeelpas. Bovendien nog jonger dan bijvoorbeeld mathieu. Van Laes heb ik ook begrepen dat ze die graag willen houden en ook dat vind ik best ok. Moderne back. Werd enkel op Lommel er compleet afgelopen door Moreno, wat geen schande is. Daar zag zowat elke linksback tegen af dit seizoen.
In tegenstelling tot de commentator van eleven, zie ik het écht niet in van genechten. Niet wendbaar genoeg en kan aanvallend geen voorzet juist trappen. Als ik dan de schrijver zonder veel complexen zie spelen gisteren, kan die laatste voor mijn part de concurrentie aangaan met een nieuwe rechtsback.
Smolders zou hetzelfde nieuws gekregen hebben als Jef, Toon, vermeiren, Mathieu,... is hier inderdaad blijkbaar heel misnoegd over, wat zijn niet-selecties kunnen verklaren.
Ik zou me zorgen beginnen maken moest hij nu weer telkens voorbij gelopen worden. Maar het feit dat je progressie ziet in Laes zijn spel, is een teken dat daar verstand en groeimarge op zit.
Laes hapte veel minder als Moreno aan de bal is. Ik ben en blijf fan van Laes. Net zoals de schrijver trouwens. Twee gasten die gewoon mee naar voor komen en ook gewoon ne voorzet kunnen trappen. Dat is wat ne moderne back moet doen.
Gilis en Allach houden. Gilis mss als back-up voor Allach. Allach zou ik op de 10 uitspelen volgend seizoen, met als back-up gilis.KLSK190630 wrote: ↑Sun Mar 21, 2021 6:04 pmWat zouden jullie doen met Gilis, Allach en Abbou. Het lijkt me straf dat die alledrie gehouden gaan worden. Mij lijkt het me dat er maar 1 van zal gehouden worden.
Een gilis in vorm heeft trouwens ook de goeie traptechniek voor corners vind ik. In het begin van het seizoen, toen we punten pakten en wat meer vertrouwen hadden, waren zijn Corners gewoon goed.
Daar goeie flanken rond en je staat offensief al een stuk sterker is mijn gedacht.
Eigenlijk is het heel simpel.. Jongens als Gilis, van Landschoot, Laes, etc.. Zijn zeker jongens die op termijn gaan meedraaien.
Alleen zijn die jongens nog niet klaar om 1ste keuze te zijn en die ploeg helpen te dragen.
Op dit moment zijn dat niet meer en niet minder dan uitstekende back ups.
En dat is zeker niet neerbuigend bedoeld. Die jongens hebben nog tijd gezien hun jonge leeftijd.
11 jonkies werkt gewoon niet. Je moet een gezonde mix van jeugdigheid en ervaring hebben.
In zou graag minstens in elke linie een ervaren rotzakske willen zien die deze jonge spelers kunnen leiden in een wedstrijd. Dat zal op termijn zowel de ploeg als de jongere spelers ten goede komen.
Enige nadeel is, die ervaring kost natuurlijk iets meer centen dan een jonge speler die ergens niet aan spelen toekomt. Ik hoop dat het bestuur toch heeft geleerd uit hun fouten.
Alleen zijn die jongens nog niet klaar om 1ste keuze te zijn en die ploeg helpen te dragen.
En dat is zeker niet neerbuigend bedoeld. Die jongens hebben nog tijd gezien hun jonge leeftijd.
11 jonkies werkt gewoon niet. Je moet een gezonde mix van jeugdigheid en ervaring hebben.
In zou graag minstens in elke linie een ervaren rotzakske willen zien die deze jonge spelers kunnen leiden in een wedstrijd. Dat zal op termijn zowel de ploeg als de jongere spelers ten goede komen.
Enige nadeel is, die ervaring kost natuurlijk iets meer centen dan een jonge speler die ergens niet aan spelen toekomt. Ik hoop dat het bestuur toch heeft geleerd uit hun fouten.
2...Magico wrote: ↑Mon Mar 22, 2021 6:03 pmEigenlijk is het heel simpel.. Jongens als Gilis, van Landschoot, Laes, etc.. Zijn zeker jongens die op termijn gaan meedraaien.
- Justhomuch
Dit!Magico wrote: ↑Mon Mar 22, 2021 6:03 pmEigenlijk is het heel simpel.. Jongens als Gilis, van Landschoot, Laes, etc.. Zijn zeker jongens die op termijn gaan meedraaien.
Wij komen áltijd terug!