1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
thes heeft geen aangevraagd, deinze wel maar of ze die krijgen weet ik niet schijnt een miljoen schulden te hebben en stadion niet in orde.
virton word dus zware koek nog. maar we zijn er nog niet he.
Wederom de winnaars van het weekend. 5 punten voorsprong op de nummer 5; dus dat geeft al vertrouwen om onze eigenlijke doelsteling (=eindronde) te halen. Ik denk echter dat iedereen binnen de club toch ook even geglunderd zal hebben bij die promotieplaats die we nu hebben. Als we programma's gaan vergelijken moeten we wel nog een beetje nuchter blijven: we hebben eigenlijk de zwakke broertjes van de reeks over de knie gelegd. Er komen nog (veel) lastige wedstrijden aan. De weg is nog lang, maar in 2019 zijn we heel goed van start gegaan. Zoveel mogelijk buffer opbouwen is de boodschap.
Virton zakt volgende speeldag trouwens af naar Rupel Boom. Daar zie ik ze wel gewoon drie punten halen.
Virton zakt volgende speeldag trouwens af naar Rupel Boom. Daar zie ik ze wel gewoon drie punten halen.
RWDM wint jammer genoeg op Knokke. Dat gaat ook nog een pittige verplaatsing worden.
Zijn geen makkelijke matchen moeten nog tegen heist en geel die onderaan staan ook, maar die willen zich ook nog redden,KRKN wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 12:08 pmWederom de winnaars van het weekend. 5 punten voorsprong op de nummer 5; dus dat geeft al vertrouwen om onze eigenlijke doelsteling (=eindronde) te halen. Ik denk echter dat iedereen binnen de club toch ook even geglunderd zal hebben bij die promotieplaats die we nu hebben. Als we programma's gaan vergelijken moeten we wel nog een beetje nuchter blijven: we hebben eigenlijk de zwakke broertjes van de reeks over de knie gelegd. Er komen nog (veel) lastige wedstrijden aan. De weg is nog lang, maar in 2019 zijn we heel goed van start gegaan. Zoveel mogelijk buffer opbouwen is de boodschap.
Klopt. Ook onderaan het klassement is het nog serieus spannend. Hoeveel zakkers zijn er eigenlijk? Besef net dat ik dat niet weet.Carlke wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 6:55 pmZijn geen makkelijke matchen moeten nog tegen heist en geel die onderaan staan ook, maar die willen zich ook nog redden,KRKN wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 12:08 pmWederom de winnaars van het weekend. 5 punten voorsprong op de nummer 5; dus dat geeft al vertrouwen om onze eigenlijke doelsteling (=eindronde) te halen. Ik denk echter dat iedereen binnen de club toch ook even geglunderd zal hebben bij die promotieplaats die we nu hebben. Als we programma's gaan vergelijken moeten we wel nog een beetje nuchter blijven: we hebben eigenlijk de zwakke broertjes van de reeks over de knie gelegd. Er komen nog (veel) lastige wedstrijden aan. De weg is nog lang, maar in 2019 zijn we heel goed van start gegaan. Zoveel mogelijk buffer opbouwen is de boodschap.
14 15 16 zakken, 13 de eindronde met ploegen 2 de amateur.Flor wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 7:00 pmKlopt. Ook onderaan het klassement is het nog serieus spannend. Hoeveel zakkers zijn er eigenlijk? Besef net dat ik dat niet weet.Carlke wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 6:55 pmZijn geen makkelijke matchen moeten nog tegen heist en geel die onderaan staan ook, maar die willen zich ook nog redden,KRKN wrote: ↑Sun Feb 10, 2019 12:08 pmWederom de winnaars van het weekend. 5 punten voorsprong op de nummer 5; dus dat geeft al vertrouwen om onze eigenlijke doelsteling (=eindronde) te halen. Ik denk echter dat iedereen binnen de club toch ook even geglunderd zal hebben bij die promotieplaats die we nu hebben. Als we programma's gaan vergelijken moeten we wel nog een beetje nuchter blijven: we hebben eigenlijk de zwakke broertjes van de reeks over de knie gelegd. Er komen nog (veel) lastige wedstrijden aan. De weg is nog lang, maar in 2019 zijn we heel goed van start gegaan. Zoveel mogelijk buffer opbouwen is de boodschap.
How? Dus Aalst en Geel. Dat zou jammer zijn voor deze reeks. Ik zie Geel dan ook nog verder aankloppen om nog verder te fuseren. Dat interview met hun voorzitter, zo’n megalomane plannen maar sportief schort het. Gaat een raar weerzien met de Faysal worden op het Lisp.
Virton zet z’n T1 op straat. De druk is daar enorm denk ik.
deinze gaat er alles aan woon voor licentie, lichten versterken en tribune voor 700 man bij plaatsen