Lierse K - Union [05-03-2021]
Re: Lierse K - Union [05-03-2021]
de eerste fout op abbou moet altijd op de stip simpel..
't Zit inderdaad niet bepaald mee. Niet dat we hier aanspraak maken om te winnen. Union is écht wel een sterke ploeg. Ze gaan de terechte kampioen worden.
Het is echt belachelijk aan het worden. Was toch héél duidelijk buiten de 16? 
Efkes de puntjes van de scheidsrechterlijke onbekwaamheid op de i gezet.
Logisch dat men gefrustreerd begint te raken op het lisp je kan er al een match of zes-zeven uitpikken waarin lk geflikt werd... De laatste weken is het gortig.
Ik zei onbekwaamheid maar moet het misschien partijdigheid zijn?
Mocht de arbitrage neutraal zijn geweest in een match of 6 lk had een punt of 6-7 meer gehad zonder overdrijven begin de matchen maar eens terug te bekijken waarin het geflikt werd... Zou Geel-zwart nog op die zevende plek hebben gestaan? Ja zekers maar de kloof met de zesde zou een kloofje hebben geweest van een punt of 4-5 en zou alles nog mogelijk hebben geweest... Overigens hoog tijd dat men de var in 1b ook eens gaat gebruiken.
Ik ben het eens met Ozzy, penalty Union eerste vond ik toch heel licht hoor. Als ik het terug zie vind ik dat fout ook op randje backlijn is. Als je blaast moet je eerste op abbou ook geven was ook licht contact. En dan die commentator man man ! Union morst met kansen. Zal wel zijn na de 1-2 krijgen ze veel ruimte ook. Maar over heel seizoen worden zij terechte kampioen. Maar vandaag hebben ze het gekregen !