Challenger Pro League
Re: Proximus league
Vermoedelijk wel idd. Zodra we die beslissing van de Pro League hebben: dan al beginnen met de voorbereiding van volgend seizoen.
Inderdaad, een geslaagd volgend seizoen zal in grote maten afhangen van hoe snel er duidelijkheid is. Of dit nu 1ste amateur of 1B zal zijn, ik denk wel dat we nu meer gewapend zullen zijn om een correcte ploeg samen te stellen. De wintertranfers doen toch beste vermoeden; jong, Belgisch en vooral jongens die zich willen bewijzen (= niet te duur). Zowel Laes, Gillekens, Aabbou en zeker Swinnen hebben al laten zien dat ze op termijn vlot kunnen meedraaien in 1B.
Al vrees ik wel dat ze de beslissing van 4 maart weer voor zich uit zullen schuiven. En zelfs als er dan een verdict zou vallen, heb je verschillende zaken die hier toch nog een draai aan kunnen geven; licenties, rechtzaken,...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Geen versoepelingen logisch ook de cijfers gaan weer de verkeerde kant uit hopelijk geen derde golf maar vrees er voor... Ik denk voor versoepelingen horeca dat dit pas zal zijn ten vroegste mei 2021...
Club NXT op voorsprong tegen RWDM.
Precies ne veldslag gisteren in Union - Lommel. Ze hadden daar ook moeite met Moreno precies 

Morgen nog inhaalmatch Club NXT versus Westerlo.
Deinze is de grip voor de tweede plaats toch echt wel kwijt, denk ik.
Deinze is de grip voor de tweede plaats toch echt wel kwijt, denk ik.
Westerlo met érg duur puntenverlies tegen Club NXT. Dat gaat hard aankomen.
- Justhomuch
Westerlo voldoet toch niet aan de verwachtingen dit seizoen
Wij komen áltijd terug!