A-kern
Re: A-kern
Toffe gast. En wil inderdaad zijn truitje nat maken, maar hij is een speler voor een middenmoter in 1ste nationale. Voor Toon Jansen en Simon Vermeiren zal wel dezelfde beslissing volgen zeker...? Vermeiren is alleszins einde contract, kan me moeilijk voorstellen dat ze hem gaan verlengen.Flor wrote: ↑Sun Feb 28, 2021 12:24 pmNaartschijnt mag Jef vertrekken aan het eind van dit seizoen. Kweet niet wat er van aan is, is maar een gerucht he. Lijkt me ergens wel steek te houden, ondanks dat ik persoonlijk niks tegen die gast heb. Heeft altijd z'n truitje natgemaakt maar 1B is misschien wat te hoog gegrepen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt ivm Vermeiren. Enorm veel blessures, dus ik zou echt héél hard verbaasd zijn als ze hem verlengen. Ik hoop voor hem dat hij nog een goeie ploeg in 1e amateur kan regelen. Ik gun hem het allerbeste.Berrem wrote: ↑Sun Feb 28, 2021 5:48 pmToffe gast. En wil inderdaad zijn truitje nat maken, maar hij is een speler voor een middenmoter in 1ste nationale. Voor Toon Jansen en Simon Vermeiren zal wel dezelfde beslissing volgen zeker...? Vermeiren is alleszins einde contract, kan me moeilijk voorstellen dat ze hem gaan verlengen.Flor wrote: ↑Sun Feb 28, 2021 12:24 pmNaartschijnt mag Jef vertrekken aan het eind van dit seizoen. Kweet niet wat er van aan is, is maar een gerucht he. Lijkt me ergens wel steek te houden, ondanks dat ik persoonlijk niks tegen die gast heb. Heeft altijd z'n truitje natgemaakt maar 1B is misschien wat te hoog gegrepen.
Vermeiren naar Lokeren-Temse...
- Justhomuch
Mooie club voor hem! Hopelijk kan hij daar wel slagen, had die mens wel geire.
Wij komen áltijd terug!
Degelijke spits voor die reeks maar hoger? Neen te beperkt toch énorme verdienste gehad voor Geel-zwart al was het maar voor die belangrijke uitgoal op Heist waardoor men in 1ste Amateurreeks bleef en wonderwel in 1b belandde daarvoor thx Simon!Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 5:54 pmMooie club voor hem! Hopelijk kan hij daar wel slagen, had die mens wel geire.
Ik ben het ne keer met u eens Ozzy!ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 6:18 pmDegelijke spits voor die reeks maar hoger? Neen te beperkt toch énorme verdienste gehad voor Geel-zwart al was het maar voor die belangrijke uitgoal op Heist waardoor men in 1ste Amateurreeks bleef en wonderwel in 1b belandde daarvoor thx Simon!Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 5:54 pmMooie club voor hem! Hopelijk kan hij daar wel slagen, had die mens wel geire.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Idem. Simon heeft zich toch wel in de harten weten spelen van de Liersesupporters. Heeft zijn steentje bijgedragen, maar komt inderdaad wat te kort voor dit niveau. Lokeren lijkt me echt een prima nieuwe club voor hem. Hopelijk blijft hij wat gespaard van blessures.Axassin wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 7:27 pmIk ben het ne keer met u eens Ozzy!ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 6:18 pmDegelijke spits voor die reeks maar hoger? Neen te beperkt toch énorme verdienste gehad voor Geel-zwart al was het maar voor die belangrijke uitgoal op Heist waardoor men in 1ste Amateurreeks bleef en wonderwel in 1b belandde daarvoor thx Simon!Justhomuch wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 5:54 pm
Mooie club voor hem! Hopelijk kan hij daar wel slagen, had die mens wel geire.
Ik denk dat hij bijna tijd is voor een update van het overzicht van Axassin

-
Geweldige kerel, hoe die voor elke bal ging... Zag ik graag. Laat dat overzichtje inderdaad maar komen axassin!
Lokeren Temse 2 de amateur een fitte Simon kan eerste amateur aan. Die gaat daar potten maken als hij helemaal fit geraakt !
Haha! Vandaag nogal drukke dag op de bureau. Ik maak er begin volgende week mijn werk van chef!KLSK190630 wrote: ↑Wed Mar 03, 2021 9:11 pmGeweldige kerel, hoe die voor elke bal ging... Zag ik graag. Laat dat overzichtje inderdaad maar komen axassin!

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”