Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Ik ben er achter gekomen dat het Monopoly mannetje, gewoon geen bril draagt, mijn leven is een leugen!
(Met bril bedoel ik dus dit:
(Met bril bedoel ik dus dit:

Wij komen áltijd terug!
Gisteren iets te enthousiast in de wijn gevlogen tijdens m'n kaas en wijn avond. Ik doe het rustig aan vandaag 

Man man, van dit soort weer wordt een mens toch plots een stuk gelukkiger. Zalig toch 

- Justhomuch
Ook int weekend aan de slag?
Ik in de tuin hier. Op orders van de madam.
- Justhomuch
Het leven van nen zelfstandige heEric wrote: ↑Sun Feb 21, 2021 11:57 amOok int weekend aan de slag?
Ik in de tuin hier. Op orders van de madam.

Groene vingers heb ik dan totaal niet
Wij komen áltijd terug!
Nog tevreden van uw switch eigenlijk?Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 23, 2021 7:31 pmHet leven van nen zelfstandige he![]()
- Justhomuch
Ondanks de stress die er bij komt toch wel tevreden, moest de passie er niet zijn zou ik wel terug voor een baas gaan werken denk ik.Eric wrote: ↑Tue Feb 23, 2021 7:56 pmNog tevreden van uw switch eigenlijk?Justhomuch wrote: ↑Tue Feb 23, 2021 7:31 pmHet leven van nen zelfstandige he![]()
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Anderhalve ton steen afgekapt en naart containerpark gedaan vandaag, en nu terug in’t stof. Maandag beginnen ze aan de ramen, we zijn terug vertrokken 

Wij komen áltijd terug!
Nog veel werk voor de rest?Justhomuch wrote: ↑Sat Feb 27, 2021 8:31 pmAnderhalve ton steen afgekapt en naart containerpark gedaan vandaag, en nu terug in’t stof. Maandag beginnen ze aan de ramen, we zijn terug vertrokken![]()
Hier zijn de werken eigenlijk quasi ten einde. Nu vooral het tuin(tje) onder handen aant pakken. We blijven bezig