Union - Lierse K [05-02-2021]
Re: Union - Lierse K [05-02-2021]
Toon Janssen brengen, het niet aandurven om Petrov samen met Placca te zetten om vol voor dat punt te gaan, hier gaan we weer ...
Hele sterke partij van Brughmans ook.
Hele sterke partij van Brughmans ook.
Formerly known as Lisp-boy
Jep, heel secuur. Vaak goed uitgekomen.
Die heeft je toch geen hand? Lines ok.
Bon, weeral verloren maar ik heb vandaag een ploeg gezien en een topmentaliteit. Hoopvol.
Jammer genoeg zag ik ook weeral een bange trainer die echt niks aandurft. Hopeloos.
Jammer genoeg zag ik ook weeral een bange trainer die echt niks aandurft. Hopeloos.
Formerly known as Lisp-boy
Jammer van het verlies. Maar deze ploeg is echt wel versterkt tov voor de winterstop. Tegen de andere ploegen moet je durven voetballen als je zo tegen union kan spelen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Match met veel strijd, weinig kansen, langs beide kanten. Hadden de scheids totaal niet mee, maar OK, dat is ook een gevolg van onderliggen.
Een puntje had mogelijk geweest. Ik verwijt de spelers in ieder geval niet veel. Ik hoop wel dat Scott blijft staan naar komende matchen toe.
Een puntje had mogelijk geweest. Ik verwijt de spelers in ieder geval niet veel. Ik hoop wel dat Scott blijft staan naar komende matchen toe.
- Justhomuch
Gevochten als leeuwen, volgende week Allach aan de aftrap aub.
Wij komen áltijd terug!