Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]
Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]
Komende zondag staat de Kempische derby tegen Westerlo op het programma!
Beide matchen tegen de kemphanen dit seizoen waren een spannend kijkstuk, met een gelijkspel op de openingsmatch en een frustrerend verlies tijdens de tweede confrontatie (na bedenkelijk optreden van de arbitrage).
Benieuwd of we een klein reeksje kunnen neerzetten. Mogen we tevreden zijn met een puntje?
Beide matchen tegen de kemphanen dit seizoen waren een spannend kijkstuk, met een gelijkspel op de openingsmatch en een frustrerend verlies tijdens de tweede confrontatie (na bedenkelijk optreden van de arbitrage).
Benieuwd of we een klein reeksje kunnen neerzetten. Mogen we tevreden zijn met een puntje?
Re: Westerlo - Lierse K. [31-01-2021]
Ik heb een vermoeden dat we weinig veranderingen in de basis ga zien.
Placca kan niet anders dan terug starten ipv Petrov, anders geef je wel een heel raar signaal. Achteraan gok ik dat het ook hetzelfde blijft. Alleen Timo zie ik daar misschien nog in de plaats komen, maar ik denk niet dat TVI snel gaat sleutelen aan een elftal dat gewonnen heeft.
Allach mogelijks nog in de ploeg; daar hoop ik dan wel weer vurig op.
Placca kan niet anders dan terug starten ipv Petrov, anders geef je wel een heel raar signaal. Achteraan gok ik dat het ook hetzelfde blijft. Alleen Timo zie ik daar misschien nog in de plaats komen, maar ik denk niet dat TVI snel gaat sleutelen aan een elftal dat gewonnen heeft.
Allach mogelijks nog in de ploeg; daar hoop ik dan wel weer vurig op.
Ik heb lage verwachtingen, maar heb misschien wel het idee dat dit hét moment is om Westerlo te treffen, zonder Brüls. Had vorige confrontatie echt het idee dat er iets in zat.
Ik heb er toch raar gevoel bij, nu doen wij spelers en technische staf euforisch, dat mag ook naaste absoluut. Maar ik vrees dat Westerlo nu komaf maakt met ons. Zij zullen hun lesje wel geleerd hebben tegen ons. Eerste keer geraakten ze niet door ons blok. 2 de keer hadden ze scheidsrechter mee !
Toch heb ik van dit Westerlo minder schrik dan van pakweg Lommel. Het tempo eruit halen en Westerlo gaat het moeilijk krijgen, denk ik.Carlke wrote: ↑Sun Jan 24, 2021 9:40 amIk heb er toch raar gevoel bij, nu doen wij spelers en technische staf euforisch, dat mag ook naaste absoluut. Maar ik vrees dat Westerlo nu komaf maakt met ons. Zij zullen hun lesje wel geleerd hebben tegen ons. Eerste keer geraakten ze niet door ons blok. 2 de keer hadden ze scheidsrechter mee !
Ze blijven uiteraard wel de favoriet, maar toch. Ik ga met lichte spanning uitkijken naar deze match.
Al blijft het wel relatief. Vermoedelijk weten we tegen dan dat we er extra-sportief inblijven.
de amateurreeksen worden niet meer heropgestart was te verwachten en logisch ook...KRKN wrote: ↑Sun Jan 24, 2021 2:02 pmToch heb ik van dit Westerlo minder schrik dan van pakweg Lommel. Het tempo eruit halen en Westerlo gaat het moeilijk krijgen, denk ik.Carlke wrote: ↑Sun Jan 24, 2021 9:40 amIk heb er toch raar gevoel bij, nu doen wij spelers en technische staf euforisch, dat mag ook naaste absoluut. Maar ik vrees dat Westerlo nu komaf maakt met ons. Zij zullen hun lesje wel geleerd hebben tegen ons. Eerste keer geraakten ze niet door ons blok. 2 de keer hadden ze scheidsrechter mee !
Ze blijven uiteraard wel de favoriet, maar toch. Ik ga met lichte spanning uitkijken naar deze match.
Al blijft het wel relatief. Vermoedelijk weten we tegen dan dat we er extra-sportief inblijven.
Toch maar best er nog keihard voor gaan. Ik ben er verre van gerust op.
- Justhomuch
Het gaat moeilijk zijn, maar niet ondoenbaar. Union schat ik echt nog 2 niveaukes hoger in. Een 6 op 6 zou toch wel echt een goede zaak zijn. Een gelijkspel ook al niet slecht denk ik.
Toch benieuwd! Zondagavond vind ik wel een rotuur.
Toch benieuwd! Zondagavond vind ik wel een rotuur.
Een 6 op 6 is eigenlijk nodig, wetende dat Union er aankomt. Maar goed, ik weet dat ik niet te naïef mag zijn
Dit gaat een betere waardemeter zijn voor onze nieuwkomers denk ik.