Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zo heb ik het gelezen als ik zeg als amateur niet meer opstart gaat dat met die belofteploegen jaar uitgesteld worden. Vermits de kans heel groot is komt Virton terug en neemt plaats in van Brugge nxt. Na dat jaar komen dan de hervormingen.KLSK190630 wrote: ↑Sun Jan 17, 2021 9:28 amDe G5 gaat nooit die belofteploegen eruit halen, in tegendeel het gaan er enkel maar meer worden. Wat er met virton of ons gebeurt kan die niets schelen.Carlke wrote: ↑Sat Jan 16, 2021 10:12 pmDat denk ik ook ! Volgens mij start amateur niet meer op. En Virton komt in plaats Brugge ! Jaar erop weet ik niet dan wel hervormingen maar hoe of wat wie zal het weten, wel zeker belofteploegen. Maar wat dat inhoud over dalen en stijgen koffiedik kijken nu.
Hotman el Kabari traint blijkbaar terug mee bij de beloften van Anderlecht.
Volgens transfermarkt wel nog een huurcontract tot het einde van dit seizoen. Ik vraag me af wat er me deze kerel aan de hand is...
Meer kansen dan voor Schrijvers op de rechterflank. (Ik kan weliswaar niet beoordelen of hij er al klaar voor is).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vermoed dat ze eerder Troonbeeckx als alternatief zien op de RB. Heeft dat dit jaar toch al ne keer of 2 gedaan. Al merk je wel snel dat het geen geschoolde verdediger is.
Van Genechten komt voor mij momenteel nog te kort als starter in deze reeks. Het is ook een rare speler om naar te kijken. Al laat hij bij momenten vlagen zien van potentieel. Een voorzet trappen is vaak wel nog moeilijk. Dusja, misschien moeten we hem de komende wedstrijden maar volop laten groeien. Sportief valt er toch niet veel meer te winnen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zou Laes op rechts niet uit de voeten kunnen (Of Cauwenbergh) ? Kan toch onmogelijk slechter zijn dan Van Genechten ?Axassin wrote: ↑Mon Jan 18, 2021 11:57 amIk vermoed dat ze eerder Troonbeeckx als alternatief zien op de RB. Heeft dat dit jaar toch al ne keer of 2 gedaan. Al merk je wel snel dat het geen geschoolde verdediger is.
Van Genechten komt voor mij momenteel nog te kort als starter in deze reeks. Het is ook een rare speler om naar te kijken. Al laat hij bij momenten vlagen zien van potentieel. Een voorzet trappen is vaak wel nog moeilijk. Dusja, misschien moeten we hem de komende wedstrijden maar volop laten groeien. Sportief valt er toch niet veel meer te winnen.
Verdedigend is die best ok, maar vanaf er een pass of voorzet moet gegeven worden is het ruim onvoldoende.
Formerly known as Lisp-boy
Beste,
Brent LAES is linksvoetig. Op rechts, in OHL nooit gespeeld. Wat hij wel kan is linksbuiten. En soms zijn doelpunt meepikken. Is denfensief heel goed maar aanvallend ingesteld. Het is ook een jongen van over mijn lijk. Succes daar.
Brent LAES is linksvoetig. Op rechts, in OHL nooit gespeeld. Wat hij wel kan is linksbuiten. En soms zijn doelpunt meepikken. Is denfensief heel goed maar aanvallend ingesteld. Het is ook een jongen van over mijn lijk. Succes daar.
Benieuwd hoe dat duel met Cauwenbergh uit gaat draaien. Ook een echte vechter, maar Laes gaat het geluk hebben dat Timo echt wel weggezakt is naar het einde toe. Mooi, wat concurrentie.
El Kababri zou mogen vertrekken, lees ik.
Die Florent stevance is weg bij Seraing , vond ik toch geen slechte speler .Zo'n type kunnen we zeker gebruiken .