Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Ja, maar wel altijd vrij stabiel in de middenmoot. Stemt tot nadenken.
Zulte toch ook wel echt vertrokken nu. Mooi voor Dury, vind ik.
Ja frankie ook een pakje voor je broek tegen een degradatiekandidaat.... Volgende week al druk man! 

-
Dit kan je hem niet aanrekenen. Heeft nog geen training gegeven dacht ik, ook zat hij vandaag nog niet op bank. En ja als die dikke nekken van profvoetballers dan nog eens liever naar buitenland gaan plaats van te willen voetballen, waar ze mega veel voor betaald worden. Stel dat Antwerp deze punten te kort komt op einde. Dan mogen deze vedetten dat op hun Palmares schrijven.
Zal toch binnenkomen op den Bosuil. En deugd doen achter de kazerne. Ik ben erg benieuwd naar de degradatiestrijd.
Heb een stukje van Cercle - Eupen gekeken gisteren trouwens. Vond Cercle niet zo slecht spelen maar ze blijven toch weer met lege handen achter, en een belabberd slechte vorm die hun goede start teniet doet.
Heb een stukje van Cercle - Eupen gekeken gisteren trouwens. Vond Cercle niet zo slecht spelen maar ze blijven toch weer met lege handen achter, en een belabberd slechte vorm die hun goede start teniet doet.
Begin toch te vrezen voor cercle zoals je zegt spelen niet slecht maar het gaat om de punten hé ! En Zulte Mechelen, Eupen, winnen regelmatig. En dan heb je Beveren nog dus denk dat het tussen de 3 gaat gaan .KRKN wrote: ↑Sun Jan 10, 2021 6:56 pmZal toch binnenkomen op den Bosuil. En deugd doen achter de kazerne. Ik ben erg benieuwd naar de degradatiestrijd.
Degradatie wordt pas volgend seizoen interessant. Dan zakken er drie rechtstreeks, dan gaan we wat zien op de velden en tijdens de transferperiodes.
Dacht dat ook gelezen te hebben.
Anderlecht trouwens.. erg duur puntenverlies.