3e Amateur
Re: 3e Amateur
sterke aanwinst voor 3 de amateur zeker weten, al denk ik wel dat die jongen van zijn eigen meer had gehoopt. maar lyra lierse zal er veel aan hebben. las ook dat demaut naar zandhoven gaat volgend jaar.
Dermaut gaat inderderdaad in de lagere klassen voetballen.Carlke wrote: ↑Fri Feb 01, 2019 11:28 pmsterke aanwinst voor 3 de amateur zeker weten, al denk ik wel dat die jongen van zijn eigen meer had gehoopt. maar lyra lierse zal er veel aan hebben. las ook dat demaut naar zandhoven gaat volgend jaar.
ja 2 de provinciale spelen nu nog in 3 de maar al bijna kampioen.Saki wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 9:19 amDermaut gaat inderderdaad in de lagere klassen voetballen.
Die Peffer zou een topper moeten zijn in 3 amateur.
Hij gaat wel wat onder druk spelen. Veel verder moet die immers niet afzakken.
Ze recupereren verder ook Van Parijs die door een blessure dit seizoen nog niet aantrad. Toch ook 1 van de beteren.
Mijn pronostiek voor de Lierse ploegen: allebei eindronde, geen van beide promotie.
Volgend seizoen 2 kampioenen!
Ze recupereren verder ook Van Parijs die door een blessure dit seizoen nog niet aantrad. Toch ook 1 van de beteren.
Mijn pronostiek voor de Lierse ploegen: allebei eindronde, geen van beide promotie.
-
Ik gok ook dat einde.
Tenzij we veel stijgers mogelijk zijn in de eindronde van 3e amateur.
Tenzij we veel stijgers mogelijk zijn in de eindronde van 3e amateur.
Daar wil ik nu al voor tekenen, onze indruk bij LL was dat onze basis te plat is om volgend jaar al mee te strijden in 2e amateur.3970 wrote: ↑Sat Feb 02, 2019 2:36 pmDie Peffer zou een topper moeten zijn in 3 amateur.
En de dag erna win je met 0-6 tegen de basisploeg van 2e amateur Eppegem...
LL gelijk tegen de buren van Ternesse. Kan niet inschatten of dat een goed resultaat is of niet.
Nieuwe spits is wel meteen trefzeker. Hopelijk beleven ze daar nog plezier aan. Als ik het zo hoorde was een spits toch hetgene dat ze nodig hadden.
-
Het gaat er weeral netjes aan toe (topic LK) dat lyra L forum, echt om te lachen, alleen daarvoor ga ik er naar toe