Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zal daar toch ook moeten knokken voor plaats of is hun doelman gekwetst ?
Geen idee. Blij met deze transfer. Als zo'n testperiode afgeketst is en je weet als de speler dat de club je liever weg wil, dan weegt zoiets op de groep als je dan toch bij de kern blijft. Goeie zaak voor iedereen denk ik. Ook een keeper op niveau voor een club als Aalst vind ik.
Goeie zaak

Ik wens hem veel succes, maar ben toch blij dat we verlost zijn van weer een overbodige speler.
Volgens twitter krijgen we er een speler bij: Terry Osei-Berkoe. Komt over van Club Brugge, 21 jaar. Belg (Ghanes afkomst).
Een offensieve middenvelder, een contract van 1 jaar met een optie voor een jaar extra.
Volgens google heeft hij in het seizoen 2017-2018 een jaar bij FC Knokke gespeeld. (Hun kampioenen jaar). Hij was toen slechts 19 jaar, 19 wedstrijden en 4 goals. (bron transfermarkt).
Een offensieve middenvelder, een contract van 1 jaar met een optie voor een jaar extra.
Volgens google heeft hij in het seizoen 2017-2018 een jaar bij FC Knokke gespeeld. (Hun kampioenen jaar). Hij was toen slechts 19 jaar, 19 wedstrijden en 4 goals. (bron transfermarkt).
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Destijds toch een heel groot talent bij Brugge. Dat zijn best wel leuke transfers die een voltreffer kunnen zijn. Nu graag nog 1 à 2 ervaren rotten en ik zie ons meespelen voor de knikkers. Graag ook nog balast à la D'onofrio en Geens laten afvloeienBerrem wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 9:24 amVolgens twitter krijgen we er een speler bij: Terry Osei-Berkoe. Komt over van Club Brugge, 21 jaar. Belg (Ghanes afkomst).
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~aadd7fbc/
Hij heeft dus ook nog samen gespeeld met Kino Delorge. In principe zou hij over voldoende talent moeten beschikken voor 1ste amateur.
Hij heeft dus ook nog samen gespeeld met Kino Delorge. In principe zou hij over voldoende talent moeten beschikken voor 1ste amateur.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Niet slecht, denk ik. Volledig eens met je laatste zin ook. Ook zeker uitgaand nog wat werk te doen!Axassin wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 11:35 amDestijds toch een heel groot talent bij Brugge. Dat zijn best wel leuke transfers die een voltreffer kunnen zijn. Nu graag nog 1 à 2 ervaren rotten en ik zie ons meespelen voor de knikkers. Graag ook nog balast à la D'onofrio en Geens laten afvloeienBerrem wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 9:24 amVolgens twitter krijgen we er een speler bij: Terry Osei-Berkoe. Komt over van Club Brugge, 21 jaar. Belg (Ghanes afkomst).
Toch nog graag een ervaren rot in het middenveld.
- Justhomuch
Van waar heb je deze info? En hoe betrouwbaar is deze?Berrem wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 9:24 amVolgens twitter krijgen we er een speler bij: Terry Osei-Berkoe. Komt over van Club Brugge, 21 jaar. Belg (Ghanes afkomst).
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 6:12 pmVan waar heb je deze info? En hoe betrouwbaar is deze?Berrem wrote: ↑Fri Jul 12, 2019 9:24 amVolgens twitter krijgen we er een speler bij: Terry Osei-Berkoe. Komt over van Club Brugge, 21 jaar. Belg (Ghanes afkomst).
Stond op twitter.
Terry Osei-Berkoe aangekondigd, zoals hier al een tijdje terug gespeculeerd. Lijkt me een goeie transfer.
Ik mis wel nog een beetje ervaring/smeerlap op het veld.
Ik mis wel nog een beetje ervaring/smeerlap op het veld.