RWDM - Lierse K [19-12-2020]
Re: RWDM - Lierse K [19-12-2020]
Het probleem is, wanneer ga je weeral weten in welke reeks je terecht komt komend seizoen door eventuele hervormingen ?
Met een beetje pech zit je in hetzelfde schuitje als in het begin van dit seizoen en weet je pas waar je voor staat als het te laat is.
Formerly known as Lisp-boy
Mjaaa ik deel Cold zijn mening wel. Nu 5 spelers aantrekken om 12 punten goed te maken is absurd, want dat lukt toch niet en ge maakt zotte kosten.
Dan zie ik liever een Allach bijtekenen. Maar die zal ook wel wachten tot er meer zekerheid is.
Ik heb problemen met de trainer, wat jij er bij wil verzinnen qua persoonlijke aanvallen is voor uw rekening.Schizo wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:51 pmDe waarheid mag gezegD worden. Maar de manier waarop??? Dit zijn persoonlijke aanvallen die erop lijken dat je eerder problemen hebt met de persoon ipv met de trainer. Ik laat het hierbij want het brengt toch niets op om tegen een muur te pratenLisp-boy wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:44 pmDat is dan uw probleem, absoluut niet het mijne.
De waarheid mag gezegt worden, of vind je dat hij wel spelers beter maakt ? Vind je dat hij wel een taktisch plan heeft ?
Vind je dat hij wel tijdige en goeie wissels doet ? Vind je dat hij niet keer op keer dezelfde fouten maakt ?
Of vind je dat hij wel strijdvaardigheid uitstraalt ?
Ik neem er geen woord van terug, laat dat duidelijk zijn.
En ik wacht trouwens op een antwoord op mijn vragen.
Ik begin ook te twijfelen over TVI maar na vandaag lijkt die discussie me stilaan irrelevant worden.
Als ge hem nu op straat zet, is de vijver om uit te vissen heel beperkt. Dan kan er wel serieus wat erger in de plek komen en ja: die zijn er zeker.
Bovendien moet ge dan weer ne serieuze zak geld op tafel leggen.
Anderzijds: een trainer die geen TJ en De Smet meer opstelt zou me toch ook wel plezier doen, maar daar zal ik nog wel door kunnen bijten.
Als ge hem nu op straat zet, is de vijver om uit te vissen heel beperkt. Dan kan er wel serieus wat erger in de plek komen en ja: die zijn er zeker.
Anderzijds: een trainer die geen TJ en De Smet meer opstelt zou me toch ook wel plezier doen, maar daar zal ik nog wel door kunnen bijten.
En gasten, rustig aub
Ik zet me voor de TV. Iets kijken wat minder deprimerend is. Laat het jullie weekend niet vergallen.
Ik zet me voor de TV. Iets kijken wat minder deprimerend is. Laat het jullie weekend niet vergallen.
Triestig triestig.
Zelfs al haalt het niks uit, het bestuur mag echt wel ingrijpen.
Zelfs al haalt het niks uit, het bestuur mag echt wel ingrijpen.
Ik weet het, ergens heb je natuurlijk gelijk.KRKN wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 11:03 pmIk begin ook te twijfelen over TVI maar na vandaag lijkt die discussie me stilaan irrelevant worden.
Maar mijn punt is dat een trainer die 3 op 33 haalt toch niet kan aanblijven ?
Komt er dan bij dat hij echt wel (sorry Schizo) konstant dezelfde fouten blijft maken en echt gelatenheid uitstraalt.
Dan mogen er nog 7 Schizo's tegen mij zeggen dat het hun kl**** uit hangt, dit is toch ondoenbaar ?
Last edited by Netzer on Sat Dec 19, 2020 11:20 pm, edited 1 time in total.