RWDM - Lierse K [19-12-2020]
-
Re: RWDM - Lierse K [19-12-2020]
Sluit ik me bij aan, ik snap dat het niet tof is dat vindt niemand hier. Maar je gaat er over @lispboy
Dat is dan uw probleem, absoluut niet het mijne.
De waarheid mag gezegt worden, of vind je dat hij wel spelers beter maakt ? Vind je dat hij wel een taktisch plan heeft ?
Vind je dat hij wel tijdige en goeie wissels doet ? Vind je dat hij niet keer op keer dezelfde fouten maakt ?
Of vind je dat hij wel strijdvaardigheid uitstraalt ?
Formerly known as Lisp-boy
-
Ga eens eerst wat toerkes lopen in't straat, gaat u deugd doenLisp-boy wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:44 pmDat is dan uw probleem, absoluut niet het mijne.
De waarheid mag gezegt worden, of vind je dat hij wel spelers beter maakt ? Vind je dat hij wel een taktisch plan heeft ?
Vind je dat hij wel tijdige en goeie wissels doet ? Vind je dat hij niet keer op keer dezelfde fouten maakt ?
-
Trouwens, misschien is het beter om volgend seizoen terug in 1ama te spelen. Dit is geen doen. We kunnen het financieel niert aan en sportief nog minder. Met deze ploeg speel je volgens mij wel voor de titel. Iedereen behalve petrov, VL en placca. Zo'n gemis zou dat nu ook niet geweest zijn.
het enige 'positieve' dat we nu hebben, is dat we ons clubje nu kunnen bezig zien (zou in 1Ama niet zijn), maar tja, langs de andere kantKLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:47 pmTrouwens, misschien is het beter om volgend seizoen terug in 1ama te spelen. Dit is geen doen. We kunnen het financieel niert aan en sportief nog minder. Met deze ploeg speel je volgens mij wel voor de titel. Iedereen behalve petrov, VL en placca. Zo'n gemis zou dat nu ook niet geweest zijn.
Onder andere Allach en Gillis ga je ook kwijt zijn.KLSK190630 wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:47 pmTrouwens, misschien is het beter om volgend seizoen terug in 1ama te spelen. Dit is geen doen. We kunnen het financieel niert aan en sportief nog minder. Met deze ploeg speel je volgens mij wel voor de titel. Iedereen behalve petrov, VL en placca. Zo'n gemis zou dat nu ook niet geweest zijn.
Formerly known as Lisp-boy
- Geen zotte kosten meer doen dit seizoen.
Rustig scouten en een ploeg vormen voor 1B of top 1ste amateur.
- open communiceren naar de supporters toe en hun vertellen waarom men de volgende maand geen 5 nieuwe spelers moet verwachten.
Rustig scouten en een ploeg vormen voor 1B of top 1ste amateur.
- open communiceren naar de supporters toe en hun vertellen waarom men de volgende maand geen 5 nieuwe spelers moet verwachten.
De waarheid mag gezegD worden. Maar de manier waarop??? Dit zijn persoonlijke aanvallen die erop lijken dat je eerder problemen hebt met de persoon ipv met de trainer. Ik laat het hierbij want het brengt toch niets op om tegen een muur te pratenLisp-boy wrote: ↑Sat Dec 19, 2020 10:44 pmDat is dan uw probleem, absoluut niet het mijne.
Voor mij heeft lisp boy 100% gelijk. Ik heb TVI lang het voordeel van de twijfel gegeven maar hij maakt idd niemand beter. En ik zie geen enkel plan. Noch betrokkenheid.
Rustig vrienden.
Paar weken afkoelen. Ik denk dat we komend seizoen nog steeds gaan aantreden in 1B. We gaan er wel alles aan moeten doen om beter voor de dag te komen. De excuses zijn echt weg dan.
Paar weken afkoelen. Ik denk dat we komend seizoen nog steeds gaan aantreden in 1B. We gaan er wel alles aan moeten doen om beter voor de dag te komen. De excuses zijn echt weg dan.