1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: 1ste Amateur

Post by KRKN » Wed Dec 16, 2020 8:46 pm

Berrem wrote:
Wed Dec 16, 2020 8:38 pm
ozzy105 wrote:
Wed Dec 16, 2020 8:33 pm
Dacht dat zij zeiden na het einde vorig seizoen dit jaar wel voor een licentie te gaan...
Krijgen die in deze turbulente tijden dan concrete stadionplannen en dergelijke gefinancierd..?
Als Thes zijnde zou ik de sprong nu zeker niet wagen, als je dat de voorbije jaren al niet wou.
Anderzijds: wie weet hebben ze hun loonkost wat kunnen drukken in deze tijden. Zou graag die hun jaarrekening eens zien. idem voor Patro.

Carlke

Post by Carlke » Wed Dec 16, 2020 9:01 pm

Gaan ze licentievoorwaarden niet versoepelen ?

Magico

Post by Magico » Mon Dec 21, 2020 7:22 pm

Patro Eisden heeft een nieuwe investeerder gevonden in. Gaat om een Brit.
Salar Azimi zal wel nog minstens 5 jaar een van de hoofdsponsors blijven. De voorbij weken hebben die ook sportief wat transfers afgerond met oog op volgend seizoen. Dit is een serieuze titelkandidaat. Schrijf maar op. Moesten we zakken naar 1A speel je daar dus niet zomaar kampioen

Flor

Post by Flor » Mon Dec 21, 2020 7:53 pm

Magico wrote:
Mon Dec 21, 2020 7:22 pm
Salar Azimi zal wel nog minstens 5 jaar een van de hoofdsponsors blijven. De voorbij weken hebben die ook sportief wat transfers afgerond met oog op volgend seizoen. Dit is een serieuze titelkandidaat. Schrijf maar op. Moesten we zakken naar 1A speel je daar dus niet zomaar kampioen
Zag het ook. Wel nog koffiedik kijken wat die nieuwe eigenaars gaan brengen natuurlijk.

Axassin

Post by Axassin » Tue Dec 22, 2020 12:59 pm

Flor wrote:
Mon Dec 21, 2020 7:53 pm
Magico wrote:
Mon Dec 21, 2020 7:22 pm
Zag het ook. Wel nog koffiedik kijken wat die nieuwe eigenaars gaan brengen natuurlijk.
Ik verwacht daar echt niet veel van; Is een voormalig zakenpartner van de vorige Britse eigenaar, die daar allerlei louche zaken uithaalde met financiële problemen tot gevolg. Zelfs het voltallige bestuur stapte toen op.

https://doorfansvoorfans.org/2018/10/31 ... sden-over/

In dit artikel van enkele jaren geleden, wordt zelfs gesuggereerd dat de huidige nieuwe eigenaar toen ook al achter de schermen aan de touwtjes trok.

Volgens mij is dat binnen de drie jaar terug heibel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 27, 2020 12:34 pm

Benieuwd of de herstartkansen toch wat realistischer zijn geworden nu de cijfers terug wat dalen. Al lijkt het me allemaal érg snel. In feite: kantines en dergelijke openen..Dat zal de horeca toch ook niet zo graag zien gebeuren. Ik ben benieuwd. Dit impliceert ook dat men toch al vrij snel terug moet gaan trainen?

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Dec 28, 2020 12:38 pm

KRKN wrote:
Sun Dec 27, 2020 12:34 pm
Benieuwd of de herstartkansen toch wat realistischer zijn geworden nu de cijfers terug wat dalen. Al lijkt het me allemaal érg snel. In feite: kantines en dergelijke openen..Dat zal de horeca toch ook niet zo graag zien gebeuren. Ik ben benieuwd. Dit impliceert ook dat men toch al vrij snel terug moet gaan trainen?
de cijfers gaan inderdaad de goede kant uit en zou zelfs de beoogde daling kunnen verwezenlijken midden februari lees besmettingen... Maar niet te vroeg juichen want van Gucht hamert er ook op dat dezer dagen en logisch ook minder mensen zich laten testen enz enz. Het is uitkijken naar de cijfers eind januari wanneer de kerstvakantie-feestdagen achter de rug liggen, terug naar school, meer werkvolk op de baan en vooral wanneer er terug meer mensen zich laten getest hebben. Voor hetzelfde geld zakken de cijfers naar de 1000 ergens tegen midden januari en krijg je weer nadien een geweldige stijging.. Ook niet vergeten dat er een mutatie is die zich meer en meer verspreid in Europa dat baart mij zorgen vooral wanneer mutaties volgen er hoeft maar eentje bij te zijn waar het vaccin niet bij helpt....

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 28, 2020 12:54 pm

Nu het op voetbalfront toch zo stil is, lijkt dit me wel een interessant stuk om te delen:
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 81457.html

Eric

Post by Eric » Tue Dec 29, 2020 6:40 pm

KRKN wrote:
Mon Dec 28, 2020 12:54 pm
Nu het op voetbalfront toch zo stil is, lijkt dit me wel een interessant stuk om te delen:
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 81457.html
Awel: ik hoop voor hun dat het lukt. Mooi voorbeeld van een club die op een goeie manier gemanaged wordt en 'organische' groei kent. Trekt meer fans dan pakweg Seraing.

Eric

Post by Eric » Thu Dec 31, 2020 2:32 pm

Cijfers zakken feller en feller. Die heropstart lijkt me plots zo onrealistisch niet meer.

Post Reply