Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
David
Re: Clubnieuws

Post by David » Thu Dec 10, 2020 3:16 pm

Flor wrote:
Thu Dec 10, 2020 10:51 am
David wrote:
Thu Dec 10, 2020 7:24 am
Berrem wrote:
Wed Dec 09, 2020 11:27 pm

Waar heb je dat gelezen?
En hoe gaan we dat vullen.
Das een verkleining he.
Dat weet ik

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Dec 10, 2020 5:07 pm

David wrote:
Thu Dec 10, 2020 3:16 pm
Flor wrote:
David wrote:
Thu Dec 10, 2020 7:24 am

En hoe gaan we dat vullen.
Das een verkleining he.
Dat weet ik
En als het nu 7000 was geweest, was je waarschijnlijk aan het klagen dat het niet ambitieus genoeg is.

Netzer

Post by Netzer » Thu Dec 10, 2020 5:27 pm

Ik heb er van onthouden dat onze voorzitter blijkbaar zeer naief en onrealistisch is, met een totaal gebrek aan sportieve ambitie.
God sta ons bij.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Thu Dec 10, 2020 6:10 pm

Hij spreekt ambitie uit om betaalt voetbal te spelen omdat Lierse dat als club verdient volgens hem. Langs andere kant kan ik er uit maken dat het niet sportief gehaald zal worden maar door licentie problemen bij andere ploegen, en ook door hervormingen.

KRKN

Post by KRKN » Thu Dec 10, 2020 6:11 pm

Ik heb het gisterenavond laat nog eens bekeken, en nu net met een frissere kop nog eens.
Ik lees er minder tussen de lijnen in als andere(n) denk ik.
  • De sponsering en dergelijke lijkt wel degelijk goed te zitten. Dat is effectief ongelooflijk belangrijk voor de gezondheid van onze club. Die loge mag er trouwens effectief wel zijn.
  • Sportief frons ik de wenkbrauwen. Gaat hier inderdaad losjes over. Ik begrijp er wel uit dat we mogelijks wel iets kunnen verwachten in de winter. Ik neem wel aan dat ze de hervormingen gaan afwachten voor ze de portemonnee opentrekken en dat snap ik nog wel.
  • Ik ben blij dat hij bepaalde geruchten kan bevestigen omtremt de spelers die men wou aantrekken. Rommens en Rocha hadden volgens mij in geelzwarte kleuren kleuren kunnen spelen als het niet zo'n soep had geweest. Dat had effectief een groot verschil gemaakt.
  • Het belangrijkste: het stadion. Ik vind dat we wel héél weinig info krijgen. De geruchten die ik hoor zijn (erg) positief, maar ik zou graag toch wel wat concretere zaken te weten komen. Goed nieuws uiteraard, maar ik ga pas overtuigd zijn als het wat concreter is.
  • De 1A uitspraak vind ik écht niet verstandig. Ik had hem liever zien antwoorden op een vraag wat we gaan doen als we zakken, eerlijkgezegd.
Nu, hij zit niet in begrafenissfeertje en dat past natuurlijk wel bij de rol van enthousiaste voorzitter. Ik ben skeptisch maar hoop van harte dat hij zijn grote gelijk haalt. Hij haalt uit naar andere clubs en hun licentie, maar ik zie daar eigenlijk geen problemen. Deinze heeft al aangetoond diepe zakken te hebben, Seraing zal wel nog van Metz kunnen profiteren.

Heel veel gaat afhangen van die competitiehervormingen, denk ik.

David

Post by David » Thu Dec 10, 2020 6:52 pm

KLSK190630 wrote:
Thu Dec 10, 2020 5:07 pm
David wrote:
Flor wrote:

Das een verkleining he.
Dat weet ik
En als het nu 7000 was geweest, was je waarschijnlijk aan het klagen dat het niet ambitieus genoeg is.
Dat krijgen we misschien gevuld zou liever nieuwe spelers zien

Flor

Post by Flor » Thu Dec 10, 2020 8:52 pm

David wrote:
Thu Dec 10, 2020 6:52 pm
KLSK190630 wrote:
Thu Dec 10, 2020 5:07 pm
David wrote:

Dat weet ik
Dat krijgen we misschien gevuld zou liever nieuwe spelers zien
Goh, 7000 is wel wat klein, vind ik. Als je stabiel 60 a 70 procent van je stadion kan vullen is dat zeker niet slecht. En als er dan eens een topper komt / eindronde / promotie /degradatiematch, kan het tenminste vol zitten en stuiven. 10K lijkt me prima. En dat kan ook nog rond, dus ik zou daar echt wel heel tevreden mee zijn.

Maar, zoals hierboven al aangehaald: eerst moet het concreter worden voor ik daar vrolijk van ga worden. En die 1A uitspraken moeten inderdaad echt niet. Maar het enthousiasme van de voorzitter is wel aanstekelijk, dat mag dan wle weer gezegd worden. Het zal misschien wat rust doen terugkeren in de gelederen.

Netzer

Post by Netzer » Fri Dec 11, 2020 3:07 am

Flor wrote:
Thu Dec 10, 2020 8:52 pm
Maar het enthousiasme van de voorzitter is wel aanstekelijk, dat mag dan wle weer gezegd worden. Het zal misschien wat rust doen terugkeren in de gelederen.
Een voorzitter die enthousiasme uitstraalt tijdens de actuele sportieve malaise en daar ook nog eens zijn kop voor in het zand steekt door te doen of er helemaal niks aan de hand is vind ik helemaal niet aanstekelijk en gaat zeker de rust niet doen terugkeren. Bij mij werkt dat andersom, ik krijg het er ferm van op mijn systeem. En dan keer op keer die dwaze uitspraken. Eerst die ongepaste grootspraak toen we naar 1B mochten, nu die uitspraak over 1A. Neen, ik ben daar geen fan van.
Formerly known as Lisp-boy

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Fri Dec 11, 2020 6:44 am

Lisp-boy wrote:
Fri Dec 11, 2020 3:07 am
Flor wrote:
Thu Dec 10, 2020 8:52 pm
Maar het enthousiasme van de voorzitter is wel aanstekelijk, dat mag dan wle weer gezegd worden. Het zal misschien wat rust doen terugkeren in de gelederen.
Een voorzitter die enthousiasme uitstraalt tijdens de actuele sportieve malaise en daar ook nog eens zijn kop voor in het zand steekt door te doen of er helemaal niks aan de hand is vind ik helemaal niet aanstekelijk en gaat zeker de rust niet doen terugkeren. Bij mij werkt dat andersom, ik krijg het er ferm van op mijn systeem. En dan keer op keer die dwaze uitspraken. Eerst die ongepaste grootspraak toen we naar 1B mochten, nu die uitspraak over 1A. Neen, ik ben daar geen fan van.
Mij kan die ook niets meer wijs maken, "gevaarlijke" uitspraken doet die steeds. Beseft die dat eigenlijk wel of is het een grote dromer die er maar op los zevert!
Het zit bij vele supp. Hoog en hij wil het niet horen en zien maar zal het in aantal abonnementen wel ondervinden. Jehova zever werkt niet meer!

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Dec 11, 2020 12:43 pm

Volgend seizoen door omstandigheden terug in 1b ballen en hun les hebben geleert en bovendien nu wel de tijd hebben voor degelijke transfers te plegen het zou zo maar kunnen heren... De corono cijfers blijven stagneren de vakantieperiode zal beslissend zijn of de amateurreeksen worden alsnog opgestart of definitief game over is. Blijven de cijfers na de kerstperiode stagneren of stijgen gaan we naar een derde golf en lockdown waardoor nog enkel in de hoogste klasse en 1b voetbal te bewonderen zal zijn. We zitten in de slechts en moeilijkste periode om het virus te bedwingen.

Post Reply