Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
En hoe gaan wij in 1a geraken? Zei hij dat hij daarin gelooft voor dit seizoen?
Want ik heb het niet gevolgd en het lijkt mij niet de moeite te herbekijken.
Want ik heb het niet gevolgd en het lijkt mij niet de moeite te herbekijken.
-
Ik lees dat de financiering voor nieuwe tribunes op den berg en achter de goal al volledig rond is. Op termijn zou het stadion rond moeten worden voor 10000 mensen.
Eens zien of ik dat kan herbekijken.
Nu, ik denk dat ge sowieso al een dromer moet zijn om een voetbalclub te kopen, maar ik ga me er pas over uit laten als ik het gezien heb.
Nu, ik denk dat ge sowieso al een dromer moet zijn om een voetbalclub te kopen, maar ik ga me er pas over uit laten als ik het gezien heb.
Waar heb je dat gelezen?KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 10:51 pmIk lees dat de financiering voor nieuwe tribunes op den berg en achter de goal al volledig rond is. Op termijn zou het stadion rond moeten worden voor 10000 mensen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En hoe gaan we dat vullen.Berrem wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 11:27 pmWaar heb je dat gelezen?KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 10:51 pmIk lees dat de financiering voor nieuwe tribunes op den berg en achter de goal al volledig rond is. Op termijn zou het stadion rond moeten worden voor 10000 mensen.
Tussen de regels door hoor je wel dat hij rekent op de licentie om zo in 1B te blijven en niet louter op sportieve basis.
Das een verkleining he.David wrote: ↑Thu Dec 10, 2020 7:24 amEn hoe gaan we dat vullen.Berrem wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 11:27 pmWaar heb je dat gelezen?KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 10:51 pmIk lees dat de financiering voor nieuwe tribunes op den berg en achter de goal al volledig rond is. Op termijn zou het stadion rond moeten worden voor 10000 mensen.
-
Maw het maakt hem niet veel uit hoe slecht wij spelen en volk wegjagen. We blijven er wel in door extra-sportieve redenenen, vind ik wel jammer.
Thomas1906 wrote: ↑Thu Dec 10, 2020 11:11 amMaw het maakt hem niet veel uit hoe slecht wij spelen en volk wegjagen. We blijven er wel in door extra-sportieve redenenen, vind ik wel jammer.
Ik vind als supporter de huidige sportieve situatie zeer teleurstellend. Anderzijds kan ik alleen maar toejuichen dat men geen "zotte" onverantwoorde uitgaven begint te doen. Op lange termijn is dat nefast.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Het meest storende lijkt mij of er helemaal niets aan de hand is (sportief dan).
Je verliest de laatste 3 matchen, krijgt 8 tegendoelpunten, scoort zelf niet en zie je omzeggens de hele ploeg op een erbarmelijk niveau spelen.
Tevens sta je op een degradatieplaats, 6 punten achter op RWDM , je zou voor minder een beetje buskruit in het vat steken me dunkt.
Lessen trekken uit het verleden is nooit slecht, wij hebben toen 10 jaar dezelfde peptalk gehoord alhoewel de bedoelingen van LVT best wel OK lijken.Een beetje zelfkritiek kan nooit kwaad, het maakt je realistischer......
Je verliest de laatste 3 matchen, krijgt 8 tegendoelpunten, scoort zelf niet en zie je omzeggens de hele ploeg op een erbarmelijk niveau spelen.
Tevens sta je op een degradatieplaats, 6 punten achter op RWDM , je zou voor minder een beetje buskruit in het vat steken me dunkt.
Lessen trekken uit het verleden is nooit slecht, wij hebben toen 10 jaar dezelfde peptalk gehoord alhoewel de bedoelingen van LVT best wel OK lijken.Een beetje zelfkritiek kan nooit kwaad, het maakt je realistischer......