Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ik kan wel begrijpen dat ze op dit moment met ons lache het is niet om aan te zien.
Maar wij komen terug!
Maar wij komen terug!
- Justhomuch
Oei, lees ik hier een positieve noot? Hoe heb je dat over uw hart gekregen
Van mij mogen ze gerust lachen, ik voel zelf ook meer cynisme na gisteren dan boosheid.
Wij komen áltijd terug!
Ik geloof nog altijd in onze club.Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 8:41 pmOei, lees ik hier een positieve noot? Hoe heb je dat over uw hart gekregen
Van mij mogen ze gerust lachen, ik voel zelf ook meer cynisme na gisteren dan boosheid.
Clubliefde gaat verder dan wie er in de bestuurskamer zit of hoe het op het veld gaat. Het komt wel goed, al zal het wel nog even zwarte sneeuw worden. Laat ons eerst al maar dit seizoen doorkomen zonder een al te grote financiële Coronakater en dan komend jaar terug gewoon met z'n allen bijeen op het Lisp kunnen. 't Zou al iets doen voor het gemoedDavid wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 9:12 pmIk geloof nog altijd in onze club.Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 06, 2020 8:41 pmOei, lees ik hier een positieve noot? Hoe heb je dat over uw hart gekregen
-
Kwart voor 8 een live event met de voorzitter op FB over onder andere het stadion. Ik heb het gevoel dat we nog eens een keer goed nieuws te horen gaan krijgen.
Laat ons hopen !KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 6:14 pmKwart voor 8 een live event met de voorzitter op FB over onder andere het stadion. Ik heb het gevoel dat we nog eens een keer goed nieuws te horen gaan krijgen.
Toch ook wel heel curieus. Ga het helaas niet live kunnen volgen.Carlke wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 6:47 pmLaat ons hopen !KLSK190630 wrote: ↑Wed Dec 09, 2020 6:14 pmKwart voor 8 een live event met de voorzitter op FB over onder andere het stadion. Ik heb het gevoel dat we nog eens een keer goed nieuws te horen gaan krijgen.
-
Niets speciaals gezegd behalve dat hij zeker is dat we niet zakken. Wauw
In ga misschien weer negatief overkomen..
Maar ik vind dat onze voorzitter de realiteit volledig kwijt is.
Stoor mij echt aan bepaalde uitspraken zoals:
*soms win je soms verlies je,...
*nieuw stadion in 1A
*achterban gaat alleen maar groeien..!!
Vooral bij die laatste viel mijn mond open.
Beseft Luc nu echt niet dat er zeeeer veel mensen aan het afhaken zijn??
En we ware al serieus geminderd na het faillissement.
Ik sta perplex.. .
Maar ik vind dat onze voorzitter de realiteit volledig kwijt is.
Stoor mij echt aan bepaalde uitspraken zoals:
*soms win je soms verlies je,...
*nieuw stadion in 1A
*achterban gaat alleen maar groeien..!!
Vooral bij die laatste viel mijn mond open.
Beseft Luc nu echt niet dat er zeeeer veel mensen aan het afhaken zijn??
En we ware al serieus geminderd na het faillissement.
Ik sta perplex.. .
Ik heb vooral onthouden dat de voorzitter er nog in geloofd en dat we niet direct nieuwe spelers moeten verwachten.