1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Herstart 9 januari 2021 uitgesteld voor de amateurreeksen... Men vraagt terecht of het nog zin heeft...
Amateurvoetbal herstart al niet tot in februari.
Das nen belangrijke voor ons om in de gaten te houden. Ik weet maar al te goed dat het schandalig is om zo het behoud vast te stellen, maar frut: het is goed voor onze cluben als ik dan volgend jaar toch terug naar de shot kan zien, zou ik graag toch wat 'deftige' matchen inhalen. Ik baal dat we al zoveel leuke duels niet in persoon hebben kunnen zien. Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat we mét supporters misschien toch een aantal puntjes leer hadden gehad. Niet dat het een significant verschil had geweest, maar toch.
Uiteraard ook nog zien hoe het loopt met Virton, maar het lijkt me straf als die opeens een hele nieuwe ploeg gaan samenstellen. Die lijken me vooral uit op een schadevergoeding.
Uiteraard ook nog zien hoe het loopt met Virton, maar het lijkt me straf als die opeens een hele nieuwe ploeg gaan samenstellen. Die lijken me vooral uit op een schadevergoeding.
eerste amateurs gaan ook niet starten hoor voor februari in het beste geval, de cijfers moeten blijven meezitten en geen strenge winter of het is game over voor de amateurklasse... Voor die reeksen is het te hopen dat er geen derde golf aankomt maar met de eindejaarsfeesten durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur steken no way
Het amateurvoetbal mikt erop om terug te starten half februari én enkel de heenronde af te werken. Ambitieus maar niet onmogelijk. Eindrondes zouden niet doorgaan.
En dat zou slecht nieuws zijn voor LK.
En dat zou slecht nieuws zijn voor LK.
-
Eigenlijk zou.......... Vul maar in iemand!
Last edited by Vergaaneglorie on Mon Dec 07, 2020 6:29 pm, edited 1 time in total.
gaat werkelijk alles moeten meezitten he lees cijfers en geen winter... Bij een derde golf definitief game over.