Challenger Pro League
Re: Proximus league
volgend weekeind lommel-rwdm en lk-westerlo belangrijk weekeind en weer een kans om bij winst dichterbij te sluipen... Hopen dat rwdm verlies leidt op union en straks westerlo niet wint van Seraing..KRKN wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 9:39 amDeinze en Lommel houden elkaar in evenwicht. Daardoor lopen we nu 5 punten achter op zowel Lommel als Deinze met evenveel matchen gespeeld.
Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de rechtstreekse confrontatie met Deinze. Het loopt daar toch ook erg wisselvallig heb ik het idee.
Union lijkt de zwanzenderby naar zich toe te trekken. Goeie zaak. Eerlijk: ik denk niet dat Union volgend jaar nog in de Proximus League speelt.
Zoals verwacht verlies rwdm 2-1. Straks Seraing onder druk naar westerlo maar ook die hebben punten nodig om wat vrijer te kunnen ademen. Benieuwd.
Westerlo tegen Seraing lijkt me inderdaad een hele interessante voor ons. Eens benieuwd wat die gaan klaarspelen

geen winst voor westerlo vanavond en verlies volgende week op het lisp en je staat plots terug op 1-2 p van de kemphanen en dan is er nog het duel lommel-rwdm... Na volgend weekeind kan het er weer wat rooskleuriger uitzien.
Westel 1-1 tegen Seraing
Laat ons hopen maar bij mij is het vertrouwen toch weg hoor.ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 6:25 pmgeen winst voor westerlo vanavond en verlies volgende week op het lisp en je staat plots terug op 1-2 p van de kemphanen en dan is er nog het duel lommel-rwdm... Na volgend weekeind kan het er weer wat rooskleuriger uitzien.
Deinze jammer genoeg met enige moeite toch ook voorbij Club NXT.
-
Fredje met een geweldige pegel met het hoofd tegen de kakkers.... In eigen doel

Mechelen - Beerschot 2-3. 5 doelpunten van Beerschot !