Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Re: Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Idem. Mag wat mij betreft zeker terug starten. Hopelijk met wat meer ritme nog wat marge. Ligt het aan mij of is die een stuk breder geworden trouwens?
Ik heb er slecht van geslapen
Je hebt gelijk Ozzy , maar normaal zou je voor 1 b met placca toch goede spits moeten hebben, hij brengt niet wat ik er van had verwacht. Ik vind ook wel als je er wil in blijven mogen u middenvelders ook regelmatig scoren maar ook dat is probleem. Denk vooral dat het centjes zijn die ontbreken. !ozzy105 wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:55 pmeen degelijke spits en we spreken anders... Efficiëntie is zeer laag je weet als tegenstander scoor je tegen lk is de buit zo goed als binnen in het spel liggen we zelden onder op momenten het betere zelfs denk maar aan vanavond, uit Lommel uit Deinze en ja ook thuis Seraing...Carlke wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 10:51 pmWe hebben er vandaag alles voor gedaan , scheids beslist dat Westerlo moest winnen ! Competitie moet spannend blijven zeker . We hebben de kansen ook wel gehad . Placca zeg wat je wil maar ook hij doet niet beter als Petrov. Zakken doen we niks aan te doen maar dan liever met inzet.en die was er vandaag. Trainer ontslagen zou stomste zijn wat ze kunnen doen hopelijk weten zei ook dat er veel kwaliteit te kort is en de nodige centen.
-
Men vergeet blijkbaar dat men op de nipper is toegevoegd in deze reeks, alle andere clubs hadden hun huiswerk klaar. Geel-zwart had de kern samengesteld voor de amateurreeks en heeft in allerijl moeten handelen en gegokt op overbodige spelers als oa Petrov-Placca spelers die wedstrijdritme te kort kwamen en nog komen een speler als Placca moet veel beter kunnen bv maar moet ook deftig aangespeeld worden. Bovendien cijfers zeggen veel maar ook niet alles 10 punten is te weinig maar men is ook te weinig beloond naar werk kijk naar gisterenavond het had een driepunter moeten zijn kijk naar uit Lommel-Deinze waar men ipv 0 punten 2-3 punten verdienden ook naar Seraing thuis hoor waar petrov twee dotten van kansen kreeg maar waar Seraing dankzij de arbiter op 0-1 komt en vlotjes wint maar ook deze match had anders kunnen aflopen! Neen het zit allemaal wat tegen efficiëntie dik ondermaats en als je dan op sommige momenten in een wedstrijd de arbitrage tegen hebt... Het slechtste wat je nu kan doen is tvi buitenkieperen voor mij is hij een van de weinige goede trainers die de laatste jaaaaaren op het lisp vertoeft!
Osei was een groot talent maar afgeremd vorig seizoen bij de start door peeters en vooral daarna een zware blessure. Hopelijk nu blessurevrij en meer matchritme gaat er eindelijk komen. Zou dezelfde elf laten starten op union de bestmogelijke elf en hopelijk staat nu het geluk eens aan lk kant en wordt die eerste dot van een kans eens eindelijk benut.
-
Groot gelijk ozzy, na er eens over te slapen vind ik dat we over de wedstrijd van gisteren toch redelijk content mogen zijn. Niet vergeten dat we onze beste speler allach missen, van landschoot onze beste middenvelder en dan het breekijzer scott. Voorts was samyn zoals we hem allemaal wilden zien. smolders speelde in mijn ogen ook zeer sterk. Tegen union wordt het niets, daar moeten we redelijk in blijven maar van al de rest kunnen we mits een inzet zoals gisteren en wat meeval winnen. Niet zakken wordt nog steeds zeer moeilijk, maar 5 punten en nog 16(?) matchen is ook niet zoooveel.ozzy105 wrote: ↑Sun Nov 29, 2020 9:59 amMen vergeet blijkbaar dat men op de nipper is toegevoegd in deze reeks, alle andere clubs hadden hun huiswerk klaar. Geel-zwart had de kern samengesteld voor de amateurreeks en heeft in allerijl moeten handelen en gegokt op overbodige spelers als oa Petrov-Placca spelers die wedstrijdritme te kort kwamen en nog komen een speler als Placca moet veel beter kunnen bv maar moet ook deftig aangespeeld worden. Bovendien cijfers zeggen veel maar ook niet alles 10 punten is te weinig maar men is ook te weinig beloond naar werk kijk naar gisterenavond het had een driepunter moeten zijn kijk naar uit Lommel-Deinze waar men ipv 0 punten 2-3 punten verdienden ook naar Seraing thuis hoor waar petrov twee dotten van kansen kreeg maar waar Seraing dankzij de arbiter op 0-1 komt en vlotjes wint maar ook deze match had anders kunnen aflopen! Neen het zit allemaal wat tegen efficiëntie dik ondermaats en als je dan op sommige momenten in een wedstrijd de arbitrage tegen hebt... Het slechtste wat je nu kan doen is tvi buitenkieperen voor mij is hij een van de weinige goede trainers die de laatste jaaaaaren op het lisp vertoeft!
-
Én tegen het einde van de competitie zijn wij er weer bij
Degradatie zou logisch zijn in deze sterke reeks daar moet je niet over schamen wanneer dit gebeurt mocht men een maand of een-twee vroeger hebben geweten te moeten aantreden in deze reeks de kern had anders samengesteld geweest en sterker dan de huidige. Men heeft spelers goede spelers gepolst maar hielden de boot af omwille lk in een amateurreeks speelde. Een rommens bv van rwdm is gepolst gaf hijzelf aan paar weekjes terug in gva maar hield om de reden de boot af. Zou dit nu een verloren seizoen zijn bij degradatie? Neen nu heb je nog de tv-gelden en een goede leerschool voor dit bestuur stel je voor dat je nu in de amateurreeks had moeten ballen met de corona niks inkomsten, niks tv-geld.... Ramp geloof mij. Overigens niet zeker dat men herstart in de amateurreeksen. Ten vroegste en moet alles meezitten goede coronacijfers, geen strenge winter kan gestart worden begin februari 2021 men twijfelt ten zeerste of het nog de moeite loont om te herstarten en logisch ook men moet nog minstens 12 matchen afhaspelen en het Europees kampioenschap komt er snel aan. Alles zal moeten meezitten nu nog ergens januari-februari verhoging coronacijfers en game over.
- Justhomuch
Wij komen áltijd terug!