3e Amateur
Re: 3e Amateur
Als ik het goed heb haalde LL de jongste 10 wedstrijden een schamele 5 op 30.
En toch nog meedraaien in de sub top van 3e amateur, vreemde competitie. Ondanks de barre weersomstandigheden van de laatste weken en weinig om je aan op te warmen ( op het veld dan), moet ik zeggen dat er een enorm leuke sfeer heerst op de tribunes; zeker op onze 'wezenberg' is het aangenaam thuis komen.
Chapeau meen ik echt! Gelukkig werd er een zeer goede reeks neergezet want 5 op 30 normaal zit je met zulke reeks onderin te bengelen.Saki wrote: ↑Sat Jan 26, 2019 10:55 pmEn toch nog meedraaien in de sub top van 3e amateur, vreemde competitie. Ondanks de barre weersomstandigheden van de laatste weken en weinig om je aan op te warmen ( op het veld dan), moet ik zeggen dat er een enorm leuke sfeer heerst op de tribunes; zeker op onze 'wezenberg' is het aangenaam thuis komen.
-
Saki, mag ik nu eens iets vragen?
Bij wetstrijden van jullie forum nu gisteravond zijn er 2 ene duvel en meneer die het grofgebekte, uitschelden a volonte niet uit de weg gaan naar andere toe die volgens HUN niet op het forum er thuis horen!
Nu dat is niet de eerste keer en zij kunnen hun dat daar blijven veroorloven en dat soort zit dan bij jullie zogezegde geweldige supp. Op den wezenberg!
Eerlijk ik zou er bang van hebben als je ze zou tegenkomen!
Bij wetstrijden van jullie forum nu gisteravond zijn er 2 ene duvel en meneer die het grofgebekte, uitschelden a volonte niet uit de weg gaan naar andere toe die volgens HUN niet op het forum er thuis horen!
Nu dat is niet de eerste keer en zij kunnen hun dat daar blijven veroorloven en dat soort zit dan bij jullie zogezegde geweldige supp. Op den wezenberg!
Die figuren volledig negeren zou ik zeggen. Heb het ook gelezen. Mensen het ergste toewensen en dan zelf schermen met het woord racist ... dat kan wel tellen. Oosterwijk Oosterlo noemen, mensen uit de Kempen kempenclowns noemen ... allemaal heel fraai!
Ik leg enkel verantwoording af voor mijn eigen woorden. Duvel en Meneer zijn soms wat kort door de bocht dat geef ik toe maar zijn in het echte leven wel aangename mensen. Indien je hartslag omhoog gaat door wat je op het Lyra Lierse forum leest heb ik maar 1 devies, niet meer lezen.
Voor de rest kan in alleen maar zeggen, kom gerust eens kijken hoe t er bij ons in Berlaar aan toe gaat heus niet iedereen reageert op dezelfde manier als enkelen.
Ik betaal u met veel plezier een pint (of cola)
Voor de rest kan in alleen maar zeggen, kom gerust eens kijken hoe t er bij ons in Berlaar aan toe gaat heus niet iedereen reageert op dezelfde manier als enkelen.
Ik betaal u met veel plezier een pint (of cola)
Tis inderdaad vrij extreem, maar Saki moet zich niet verantwoorden voor wat anderen posten lijkt mij. Live & let liveVergaaneglorie wrote: ↑Sun Jan 27, 2019 9:09 amSaki, mag ik nu eens iets vragen?

-
Idd maar ik heb niets tegen saki voor alle duidelijkheid, ik geef maar aan wat er gaande is daar en dat het getollereerd is bij de admins, zeer raar, niet?
ga is gewoon lezen en dan ben je mee.
ga is gewoon lezen en dan ben je mee.
Er zijn er dan ook een paar die enkel reageren op hun wedstrijden-forum als ze niet winnen (vrij frequent de laatste weken
), en die wat op de zenuwen werken bijgevolg. Onze vriend Duvel heeft nogal een kort lontje, da's ook waar, maar ga je op hun forum niet gedragen zoals je niet wilt dat ze zich hier gedragen...