Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ivm die trainers: hij ontkent dat toch niet? Hij spreekt alleen de wens uit het nu anders te doen.
Hoe is dat nu afgelopen met die virtuele sessie over stadion ?
ik ga, maar om de verwachtingen wat te temperen: de sessie gaat over ambitieuze bouwwerken in Lier, waaronder de Grote Kerk, maar ook de vernieuwing aan het Ziekenhuis en het stadion, die beiden landmarken moeten worden in Lier. Sessie is er dus niet over het stadion alleen.
Inderdaad, dat boeit me iets minder. Ik ga vrij selectief luisterenLipser wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 2:54 pmik ga, maar om de verwachtingen wat te temperen: de sessie gaat over ambitieuze bouwwerken in Lier, waaronder de Grote Kerk, maar ook de vernieuwing aan het Ziekenhuis en het stadion, die beiden landmarken moeten worden in Lier. Sessie is er dus niet over het stadion alleen.

Ik ga ook eens piepen. Al die andere zaken boeien mij toch ook wel, zeker het historische aspect.KRKN wrote: ↑Sun Nov 29, 2020 9:21 amInderdaad, dat boeit me iets minder. Ik ga vrij selectief luisterenLipser wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 2:54 pmik ga, maar om de verwachtingen wat te temperen: de sessie gaat over ambitieuze bouwwerken in Lier, waaronder de Grote Kerk, maar ook de vernieuwing aan het Ziekenhuis en het stadion, die beiden landmarken moeten worden in Lier. Sessie is er dus niet over het stadion alleen.![]()
Hierna kan de club toch ook niet lang meer achterblijven met hun plannen uit de doeken te doen?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik hoop het. Ik denk dat we morgen al wel een eerste blik gaan hebben op hoe concreet het allemaal al is. Dan gaan we ook de reactie van de club kunnen inschatten gok ik.Axassin wrote: ↑Tue Dec 01, 2020 10:36 pmIk ga ook eens piepen. Al die andere zaken boeien mij toch ook wel, zeker het historische aspect.KRKN wrote: ↑Sun Nov 29, 2020 9:21 amInderdaad, dat boeit me iets minder. Ik ga vrij selectief luisterenLipser wrote: ↑Sat Nov 28, 2020 2:54 pm
ik ga, maar om de verwachtingen wat te temperen: de sessie gaat over ambitieuze bouwwerken in Lier, waaronder de Grote Kerk, maar ook de vernieuwing aan het Ziekenhuis en het stadion, die beiden landmarken moeten worden in Lier. Sessie is er dus niet over het stadion alleen.![]()
Hierna kan de club toch ook niet lang meer achterblijven met hun plannen uit de doeken te doen?
In de mail van het event wordt het stadion al niet meer vermeld. Zal dus maar heel kort aan bod komen vrees ik.
Hou ons op de hoogte aub! Ben toch wel benieuwd wat er uit gaat komen..