3e Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Saki
Re: 3e Amateur

Post by Saki » Sun Jan 20, 2019 9:49 am

Flor wrote:
Sun Jan 20, 2019 9:07 am
Saki wrote:
Sun Jan 20, 2019 9:02 am
KRKN wrote:
Sun Jan 20, 2019 8:55 am
Misschien dat dat meegespeeld heeft in de 'Kempenzonen hoerenzonen' die ik naar m'n hoofd geslingerd kreeg na de match vanuit een voorbij rijdende auto in Lier :D

Ze hebben wel 2 erg pittige matchen achter de rug gehad natuurlijk. Denk niet dat dit zo'n drama is voor hen maar ze moeten wel tegen zwakkere ploegen gewoon terug punten beginnen pakken.
Klopt KRKN. Tegen deze ploegen zijn punten niet nodig enkel mooi meegenomen. Wij gaan er al van uit dat eindronde dit jaar het hoogst haalbare is. Volop inzetten op die derde periode en dan zien we wel. Ook naar volgend seizoen toe is er al mooi ingekocht.
Ps mijn excuses voor het gedrag van mijn mede supps.
Hoe zat het niveau van de match? Was het een ongelukkige uitslag of St Lenaerts gewoon echt een goeie ploeg? Misschien toch nog een extra uitdager voor Tienen?
Ik ben zelf niet gaan kijken. De eerste helft zou, net zoals op het Lisp niet echt vlot verlopen zijn. In de 2e helft werd er meer grinta getoond, maar St Lenaerts was te sterk. In vergelijking met de match op Tienen vorige week zat er gisteren avond niets in.

Saki

Post by Saki » Sun Jan 20, 2019 9:49 am

KRKN wrote:
Sun Jan 20, 2019 9:23 am
Saki wrote:
KRKN wrote:
Misschien dat dat meegespeeld heeft in de 'Kempenzonen hoerenzonen' die ik naar m'n hoofd geslingerd kreeg na de match vanuit een voorbij rijdende auto in Lier :D

Ze hebben wel 2 erg pittige matchen achter de rug gehad natuurlijk. Denk niet dat dit zo'n drama is voor hen maar ze moeten wel tegen zwakkere ploegen gewoon terug punten beginnen pakken.
Klopt KRKN. Tegen deze ploegen zijn punten niet nodig enkel mooi meegenomen. Wij gaan er al van uit dat eindronde dit jaar het hoogst haalbare is. Volop inzetten op die derde periode en dan zien we wel. Ook naar volgend seizoen toe is er al mooi ingekocht.
Geen erg. Als Liersesupporter krijgt ge vroeg of laat een olifantshuid :D
Werd er alleen wat melancholisch van; die splitsing blijft pijn doen, al is daar uiteraard al voldoende inkt over gevloeid.

Die eindronde blijft wel gewoon haalbaar, denk je?
Als we alles op de 3e periode zetten en of 3e of 4e misschien zelfs 5e eindigen in de algemene competitie spelen we sowieso eindronde.

Saki

Post by Saki » Sun Jan 20, 2019 9:53 am

Carelke wrote:
Sun Jan 20, 2019 9:28 am
Saki wrote:
KRKN wrote:

saki hoe zit dat regelment eigenlijk. weet ook wel periodewinnaars spelen eindronde. maar neem dat tienen en sint lenaarts er elk 1 nemen.
als tienen kampioen word kans groot dat ze er 2 winnen. is top 4 dan niet voldoende ? idd zeg denk bij sommige het pikt dat de kempenzonen opgestart zijn daar. kleingeestig maar ja bij sommige van ons zijn ook tegen hen en zouden ook zo een dingen doen. een woord negeren.
Theoretisch is top 4 en miss wel top 5 voldoende. Aangezien we nu uit een vorm dip komen verwacht ik dat we er in de 3e periode terug zullen staan. Net op tijd (hopelijk) voor de eindronde. Met de steun van het supporterslegioen (want dat zijn we écht wel), wie weet wat we daar kunnen bereiken.

KRKN

Post by KRKN » Thu Jan 24, 2019 7:44 pm

3 punten lijken me doenbaar dit weekend voor LL. Vorm van Bilzen is bedroevend.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jan 24, 2019 8:55 pm

KRKN wrote:
Thu Jan 24, 2019 7:44 pm
3 punten lijken me doenbaar dit weekend voor LL. Vorm van Bilzen is bedroevend.
Ook de slechtste defensie als daar niet van gewonnen word ….zal denk ik een simpele zege worden 4-1 of zoiets! :) Voor promotie komen ze te kort maar dat is ook de doelstelling niet dit jaar maar volgend jaar ..

Saki

Post by Saki » Sat Jan 26, 2019 3:11 pm

We zullen wel zien wat het wordt vanavond, winnen zou mooi zijn

KRKN

Post by KRKN » Sat Jan 26, 2019 3:13 pm

Saki wrote:
Sat Jan 26, 2019 3:11 pm
We zullen wel zien wat het wordt vanavond, winnen zou mooi zijn
Succes ginds! Hopelijk houden jullie de drie punten thuis.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 26, 2019 10:30 pm

0-0 dus de dip blijft verder duren is daar meer aan de hand? Tegen de op twee na laatste en degene die de slechtste defensie heeft en al meer dan 40 goals binnen kreeg ..

Carelke

Post by Carelke » Sat Jan 26, 2019 10:37 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jan 26, 2019 10:30 pm
0-0 dus de dip blijft verder duren is daar meer aan de hand? Tegen de op twee na laatste en degene die de slechtste defensie heeft en al meer dan 40 goals binnen kreeg ..
Wat zou er dan kunnen schelen ? Eerste wat je dan denkt den trainer bijna buiten. Ik zeg nier dat het aan hem ligt hoor.
Want ik volg alleen de uitslagen maar ken niks van die club.

Saki

Post by Saki » Sat Jan 26, 2019 10:39 pm

Net thuis, een match die 2 richtingen uit kon maar beide ploegen misten geluk en vooral efficiëntie voor de goal.

Ik zie niet onmiddellijk oplossingen binnen de huidige spelerskern om ons scorend vermogen op te krikken, veel spelers zijn (nog steeds) uit vorm.

Post Reply