Challenger Pro League
Challenger Pro League
Hieronder kan je de ontwikkelingen in de proximus league bespreken.
Re: Proximus league
Ik verschiet serieus van Union, en hoop dat zij het halen. Ze moeten nog rechtstreeks tegen KVM zag ik.
-
Voor KVM is het zeker van moeten met alle heisa.
Extra degradatie(s) wenkt.
Hebben hun huidige sportieve prestaties invloed op die beslissing? Weet het oprecht niet. Die onzekerheid moet als speler toch ook serieus meespelen in 't kopke.Donovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:41 amVoor KVM is het zeker van moeten met alle heisa.
-
Ik lees zaken als een promotie hun eigenlijk in 1B houdt omdat een van de straffen degradatie kan zijn, +1-1=0 dan he.Eric wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:44 amHebben hun huidige sportieve prestaties invloed op die beslissing? Weet het oprecht niet. Die onzekerheid moet als speler toch ook serieus meespelen in 't kopke.Donovanbob wrote: ↑Sat Nov 03, 2018 10:41 amVoor KVM is het zeker van moeten met alle heisa.
Het ziet er toch niet goed uit met de info die nu in de pers komt.
De titel in 1b gun ik eerder wel aan Union.
Na gelijkspel van Union en winst van KVM staan die laatste er bijzonder dicht bij.
Leuke reeks, toch wel.
Leuke reeks, toch wel.
Laat KV inderdaad de periode maar winnen, Union is een tof ploegje maar 't zegt me weinig om hen in 1A te zien spelen.
Als ik de 1B reeks zie van dit jaar is het wel extra pijnlijk om te beseffen dat Lierse SK mee in die reeks had kunnen spelen in de plaats van Tubeke.
Als ik de 1B reeks zie van dit jaar is het wel extra pijnlijk om te beseffen dat Lierse SK mee in die reeks had kunnen spelen in de plaats van Tubeke.
Heb gezien en zelfs als Union zou winnen m, moet dit met dermate groot verschil zijn dat KVM de periodetitel eigenlijk al op zak heeft.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:44 amLaat KV inderdaad de periode maar winnen, Union is een tof ploegje maar 't zegt me weinig om hen in 1A te zien spelen.
Die laatste bedenking heb ik mezelf ook al meerdere malen gemaakt. Het blijft pijn doen.
Oei inderdaad! KV is al zeker van periodetitel tenzij ze met 5 goals verschil den boot in gaan tegen Union. En moest dat gebeuren zal daar weer een stevig onderzoek gedaan wordenKRKN wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 1:33 pmHeb gezien en zelfs als Union zou winnen m, moet dit met dermate groot verschil zijn dat KVM de periodetitel eigenlijk al op zak heeft.mmarinus wrote: ↑Mon Nov 05, 2018 11:44 amLaat KV inderdaad de periode maar winnen, Union is een tof ploegje maar 't zegt me weinig om hen in 1A te zien spelen.
Die laatste bedenking heb ik mezelf ook al meerdere malen gemaakt. Het blijft pijn doen.