Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Re: Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Een traktatie als ze niet verliezen?
-
- Justhomuch
FlauwVergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 4:03 pmZeker maar ik ga niet kijken zolang er geen structureel deftige competitieve ploeg staat in 1B, dus wss ga je lang moeten wachten.
Wij komen áltijd terug!
-
Net op FB die retro gezien. Wat een heerlijke spelers hadden we toen toch. Bourabia losada masika en die traore rechtsachter. Masika vreemd dat die nog geen club heeft zo'n verdomd goede speler.
Traore, die was toen veruit onze beste vond ik. Was hem wel al helemaal vergeten, moet ik toegeven.KLSK190630 wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 5:22 pmNet op FB die retro gezien. Wat een heerlijke spelers hadden we toen toch. Bourabia losada masika en die traore rechtsachter. Masika vreemd dat die nog geen club heeft zo'n verdomd goede speler.
Ook het filmpje vandaag nog eens zien passeren van de openingsmatch, waarbij de bus de fans passeert. Toch ook sterk gedaan
-
Waarom flauw? het is wel niet meer de 'echte Lierse ' dus Luc en co moet maar eens eerst de supp. overtuigen en (respect heb ik hier ook al zien passeren) tonen dat ze niet meer het lachertje zijn van de reeks (al 2 jaar na elkaar) Maar ik gun jullie dit he al je daar tevreden mee bent en uw Lierse er terug in hebt gevonden. Maar ik niet en daarom ben ik zo terughoudend en kritisch op dit moment! Het is nog steeds vierkantig aan het draaien en covid zal er zeker niet goed aan doen.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 4:36 pmFlauwVergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 4:03 pmZeker maar ik ga niet kijken zolang er geen structureel deftige competitieve ploeg staat in 1B, dus wss ga je lang moeten wachten.
-
Ik herinner mij een heenmatch dit seizoen die oersaai was.
Westerlo speelde ook niet frivool en wij gingen naar a het, benieuwd of het anders wordt.
Westerlo speelde ook niet frivool en wij gingen naar a het, benieuwd of het anders wordt.
Respect voor uw mening, maar in goede en slechte dagen heVergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 6:45 pmWaarom flauw? het is wel niet meer de 'echte Lierse ' dus Luc en co moet maar eens eerst de supp. overtuigen en (respect heb ik hier ook al zien passeren) tonen dat ze niet meer het lachertje zijn van de reeks (al 2 jaar na elkaar) Maar ik gun jullie dit he al je daar tevreden mee bent en uw Lierse er terug in hebt gevonden. Maar ik niet en daarom ben ik zo terughoudend en kritisch op dit moment! Het is nog steeds vierkantig aan het draaien en covid zal er zeker niet goed aan doen.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 4:36 pmFlauwVergaaneglorie wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 4:03 pm
Zeker maar ik ga niet kijken zolang er geen structureel deftige competitieve ploeg staat in 1B, dus wss ga je lang moeten wachten.
Die openingsmatch dit seizoen was effectief een drama voor de neutrale voetballiefhebber. Ik zat wel echt op het puntje van m'n stoel. Een punt tegen de ploeg die toen als titelfavoriet werd beschouwd een paar weken nadat we te horen kregen dat we naar 1B mochten.. Toch heel onverhoopt. Inmiddels toch wat van die wolk gesmeten
Ik denk dat we gaan verschieten hoe hard we Scott gaan missen. Het is een luxe om quasi van geen enkele corner schrik te moeten hebben. Dat gaat nu wel anders zijn.
Bob Straetmans in de B kern ?