Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Re: Lierse K - Westerlo [28-11-2020]
Een harde mens
Voor mijn part speelt hij met 10 vanachter en stampt hij de bal naar voor naar Van Der Veken als eenzame spits, ik heb er echt effe genoeg van.
Maar alee Ozzy, winst, zonder Allach, Bitsindou en Van Landschoot. Zelfs met hen erbij zou het nooit lukken.
En trouwens, winst, daar moet ge voor aanvallen, dat durft onzen Tom niet
Al hoop ik dat daartegen gedaan wordt wat moet gebeuren en dat er tegen Westerlo iemand anders op zijn plek zit.
Formerly known as Lisp-boy
Westel is nu ook geen wereldploegske he, ik verwacht toch reactie van de ploeg. Zou het eens proberen met brik en in de aanval Placca-petrov wie weet weet de laatste nog eens de weg naar het doel te vinden...
Heel eerlijk? Ik denk ook dat ik de score achteraf wel zal bekijken.. Nog nooit zo machteloos gevoeld als nu..
- Justhomuch
Ik had dat gevoel bij de match tegen brugge, deze keer ga ik 9/10 wel tijd en toch niet kunnen laten om te zien.
Wij komen áltijd terug!
Ik ga me ook niet kunnen inhouden. Tmoest maar eens meezitten.Justhomuch wrote: ↑Tue Nov 24, 2020 3:27 pmIk had dat gevoel bij de match tegen brugge, deze keer ga ik 9/10 wel tijd en toch niet kunnen laten om te zien.
Op een vreemde manier acht ik ons eigenlijk nog niet kansloos. Zo'n derby (al is het zonder supporters) zit wel vaker vol rare wendingen. Het zou welkom zijn. Uitstekend moment voor de spelers om een statement te maken, ook.
Kleine boost: het is 17 jaar geleden dat Westerlo nog eens kon winnen op het Lisp.
-
Dan zal het bij 17 blijven!
- Justhomuch
-
Née realist Ben vanaf begin competitie al sceptis tegen dit hopeloos aanwervings beleid. Ieder jaar het zelfde, bagger in de ploeg. Ik zal zeggen ik ben de oppositie tegen LK, dat ze maar het tegendeel bewijzen dan. Maar tot nu toe ziet dat er zeker niet in hun voordeel uit. Iemand moet bij vele de oogkleppen toch proberen verder open te zetten en niet klakkeloos dit bestuur achterna lopen.
Er is een spreekwoord over waarheid.....
Er is een spreekwoord over waarheid.....