Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dat interview getuigt van een onrustwekkende naīviteit in de bestuurskamer.
Ze vergelijken appelen met peren ( dit seizoen vs. Vorig seizoen) en bovendien zien ze de ernst precies niet in: het zal wel goedkomen.
Neen, beste Yorrick, het zal niet zomaar meer goedkomen. Het is 5 voor 12. Mits broodnodige versterkingen komt het niet meer goed.
Bovendien blazen ze ook koud en warm tegelijk. Ze willen wel meedoen, hebben onvoldoende budget en willen voor eigen jeugd gaan. Dat is nobel. Maar zonder een vaste waarde te worden behoudt men die jeugd niet. Dus ook op korte termijn zijn er zaken nodig, niet alleen op lange.
Enfin, zit me weer op te jagen dan goed is.
Ze vergelijken appelen met peren ( dit seizoen vs. Vorig seizoen) en bovendien zien ze de ernst precies niet in: het zal wel goedkomen.
Neen, beste Yorrick, het zal niet zomaar meer goedkomen. Het is 5 voor 12. Mits broodnodige versterkingen komt het niet meer goed.
Bovendien blazen ze ook koud en warm tegelijk. Ze willen wel meedoen, hebben onvoldoende budget en willen voor eigen jeugd gaan. Dat is nobel. Maar zonder een vaste waarde te worden behoudt men die jeugd niet. Dus ook op korte termijn zijn er zaken nodig, niet alleen op lange.
Enfin, zit me weer op te jagen dan goed is.
- Justhomuch
De trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
Wij komen áltijd terug!
-
Ze hebben het nog steeds niet door he' onbegrijpelijk dat je als bestuur zo blind en jaaaa lomp ook bent voor te geloven dat dit rommel materiaal op het plein is ff alles gaat winnen voor behoud

-
Ik denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 5:49 pmDe trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
- Justhomuch
True thatThomas1906 wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:22 pmIk denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 5:49 pmDe trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens.Thomas1906 wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:22 pmIk denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 5:49 pmDe trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
Nu, ik kan onze CEO niet zo goed inschatten eerlijkgezegd. Maar ivm die trainersuitspraak kan je hem niet zoveel kwalijk pakken vind ik. Hij zet de trainer uit de wind en spreekt de ambitie uit om geen trainerskerkhof te willen worden (en geeft toe dat die indruk wel gewekt kon worden na voorbije seizoenen). 't Is maar hoe je het wil lezen natuurlijk.
En verder dit: hij is ook maar een werknemer he. Hij kan geen extra budget toveren. Hij zegt wat je van een man in zijn positie exact kan verwachten, vind ik. Schiet me niet af nu

Je bent te redelijkKRKN wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 9:39 pmMee eens.Thomas1906 wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:22 pmIk denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 5:49 pmDe trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
Nu, ik kan onze CEO niet zo goed inschatten eerlijkgezegd. Maar ivm die trainersuitspraak kan je hem niet zoveel kwalijk pakken vind ik. Hij zet de trainer uit de wind en spreekt de ambitie uit om geen trainerskerkhof te willen worden (en geeft toe dat die indruk wel gewekt kon worden na voorbije seizoenen). 't Is maar hoe je het wil lezen natuurlijk.
En verder dit: hij is ook maar een werknemer he. Hij kan geen extra budget toveren. Hij zegt wat je van een man in zijn positie exact kan verwachten, vind ik. Schiet me niet af nu![]()

Ik kan je wel volgen... ondanks mijn supportersverdriet.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Ik noemt dat oogkleppen CEO! Komaan zeg.KRKN wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 9:39 pmMee eens.Thomas1906 wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:22 pmIk denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 5:49 pmDe trainer de schuld geven vind ik altijd zo kortzichtig, zouden de spelers niet beter eens in de spiegel kijken? Akkoord ik ben het niet altijd eens met tactische beslissingen van TVI, maar ik heb de laatste wedstrijden vooral door de spelers men kas opgevreten.
En verder dit: hij is ook maar een werknemer he. Hij kan geen extra budget toveren. Hij zegt wat je van een man in zijn positie exact kan verwachten, vind ik. Schiet me niet af nu![]()
HelaVergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 24, 2020 12:03 pmIk noemt dat oogkleppen CEO! Komaan zeg.KRKN wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 9:39 pmMee eens.Thomas1906 wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:22 pm
Ik denk dat zowat iedereen best eens voor de spiegel kan staan. Enkel samen kan je problemen oplossen.

Ik zal de bal terugkaatsen: wat verwacht ge in zijn geval dat hij gaat zeggen?

-
Voor zijn geweldig inkomen te beschermen net wat hij heeft gepost. Voor de waarheid te zeggen is het een post vol onwaarheden, hoeveel trainers al dat hier gepasseerd zijn? en dan die uitleg van ff doorduwen en we zijn geredKRKN wrote: ↑Tue Nov 24, 2020 7:32 pmHelaVergaaneglorie wrote: ↑Tue Nov 24, 2020 12:03 pmIk noemt dat oogkleppen CEO! Komaan zeg.KRKN wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 9:39 pm
Mee eens.
![]()
Ik zal de bal terugkaatsen: wat verwacht ge in zijn geval dat hij gaat zeggen?![]()